Storing CV-ketel via Toon en Triggi mailen | Eneco Community
vraag

Storing CV-ketel via Toon en Triggi mailen

• 10 november 2017
  • 6 reacties
  • 231 Bekeken

Badge
  • Reageert regelmatig (level 9)
  • 5 reacties
Is het mogelijk d.m.v. de koppeling van Toon met de CV en met behulp van Triggi een storingsmelding (incl. code van de storing) van de CV naar de eigenaar te mailen? Dit kan van belang zijn als je in de winter voor langere tijd elders bent. Bij uitval van de CV-ketel kan de zaak in huis bevriezen.

6 Reacties

Badge +2
Triggi kan veel condities van Toon uitlezen.
Maar storingscodes komen daarbij niet voor.
Je kan het bij Triggi natuurlijk wel vragen en voorstellen.

Geen slecht idee!
Badge
Ik heb dit voorstel inmiddels bij Triggi neergelegd. Maar.... het gaat mij niet meer om storingscodes, maar om enkel het doorzetten van de melding van Toon dat er een storing is opgetreden! Die melding gaf Toon mij toen mijn ketel uit viel!
Triggi kan veel condities van Toon uitlezen.
Maar storingscodes komen daarbij niet voor.
Je kan het bij Triggi natuurlijk wel vragen en voorstellen.
Badge
Toon geeft wel een melding als er een storing in de ketel is ontstaan. Als de code niet meegezonden kan worden, dan zal het toch mogelijk moeten zijn om via Triggi een mailtje te sturen dat er een storing is opgetreden. In dat geval kan bijv. een van de buren even kijken wat er aan de hand is.

Zo kan Triggi ook de via mail doorgeven welke temperatuur is ingesteld.
Dus zoals ik de ts al meldde: "doe een voorstel bij Triggi.com"
Badge +2
Ik heb dit voorstel inmiddels bij Triggi neergelegd. Maar.... het gaat mij niet meer om storingscodes, maar om enkel het doorzetten van de melding van Toon dat er een storing is opgetreden! Die melding gaf Toon mij toen mijn ketel uit viel!

Zal een waardevolle uitbreiding zijn.
We wachten af.

Reageer