Statusbalk bij gedimt display | Eneco Community
beantwoord

Statusbalk bij gedimt display

• 23 augustus 2015
  • 7 reacties
  • 249 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3
  • Lekker op st(r)oom (level 13)
  • 316 reacties
In een ander topic heb ik deze vraag ook gesteld maar raakt "ondergesneeuwd" ( ivm vragen of toekenning updates)en er komt geen antwoord, dus daarom hier nogmaals geplaatst.
Onlangs is de aansluiting van Toon gerealiseerd. Na telefonisch contact
(inzake een vraag) kreeg ik de update naar 3.0 Daarover mijn 1e vraag
( want ik weet niet of dat bij vorige versies wel goed was). Rechts bovenin verschijnt een envelopje bij een bericht ( rood gekleurd). Na het bericht te hebben gelezen blijft het envelopje rood. Dus kan je niet zien of er een volgend bericht is gekomen). Door alle berichten te verwijderen ( wat wel zonde is) was het envelopje verdwenen. ( Lijkt me goed want er zijn geen berichten meer). Maar als het envelopje rood blijft ( en bericht gelezen) en er toch daarna nog een berichtje komt weet je niet of er een nieuw bericht is gekomen. Naar mijn mening zou het beste zijn als je het bericht gelezen hebt dat dan het envelopje wit kleurt en bij een nieuw bericht weer rood.
2e vraag: Als het display op "gedimd" staat komt er dan ook een envelopje zichtbaar bij een nieuw bericht? Of alleen als het display "actief" is, door er even op te drukken? Als het display gedimd staat ( zwarte achtergrond en witte letters/cijfers) is de statusbalk (rechtsboven) niet zichtbaar is dat juist?
icon

Beste antwoord door Brandje 23 augustus 2015, 17:31

Zodra ik druk op het envelopje rechts boven kom ik terecht in het submenu "Berichten"
Als ik het berichtje gelezen heb gaat het envelopje open en verdwijnt het envelopje in de rechter bovenhoek.
Een eventueel nieuw bericht verschijnt dan daarna gewoon in de rechterbovenhoek.

Ook in gedimde situatie zie je duidelijk rechts een envelopje staan, wat uiteraard rood kleurt als het scherm aangeraakt wordt en uit de gedimde situatie komt!
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

7 Reacties

Zodra ik druk op het envelopje rechts boven kom ik terecht in het submenu "Berichten"
Als ik het berichtje gelezen heb gaat het envelopje open en verdwijnt het envelopje in de rechter bovenhoek.
Een eventueel nieuw bericht verschijnt dan daarna gewoon in de rechterbovenhoek.

Ook in gedimde situatie zie je duidelijk rechts een envelopje staan, wat uiteraard rood kleurt als het scherm aangeraakt wordt en uit de gedimde situatie komt!
Reputatie 3
Badge +3
Is het envelopje ( rechtsboven) weg als de berichten gelezen zijn?
Wie of wat moet ik dan doen als ik de statusbalk ( waaronder het envelopje) in de gedimde situatie niet zie. softwareversie 3.032
Ik schreef hiervoor:

"Als ik het berichtje gelezen heb gaat het envelopje open en verdwijnt het envelopje in de rechter bovenhoek"
Reputatie 3
Badge +3
Ik schreef hiervoor:

"Als ik het berichtje gelezen heb gaat het envelopje open en verdwijnt het envelopje in de rechter bovenhoek"

Inderdaad was het onnodige vraag🆒 sorry. Alleen heb ik nu nog geen duidelijkheid hoe ik de statusbalk kan zien bij een gedimd display. Enig idee?
Reputatie 5
Badge +3
Hi Arno1,

Het is niet mogelijk om bij de statusbalk te zien bij een gedimd display. Het kan zijn dat deze weer terug komt bij een volgende update. Weet je zo voldoende?

Groet, Audrey
Reputatie 3
Badge +3
. Weet je zo voldoende? Groet, Audrey
Ja bedankt. Nu weet ik dat mijn display juist is.
Ik schreef hiervoor:

Inderdaad was het onnodige vraag🆒 sorry. Alleen heb ik nu nog geen duidelijkheid hoe ik de statusbalk kan zien bij een gedimd display. Enig idee?

Hoi Arno,

Over de statusbalk heb je nu antwoord gehad van Audrey.
Mij is dat "niet zien" nog niet opgevallen, omdat ik nog geen versie 3.0.32 draai.
In mijn versie 2.10.12 werkt de statusbalk perfect!