Starttijd instellen | Eneco Community

Starttijd instellen

• 9 december 2014
  • 6 reacties
  • 256 Bekeken

In de volgende update van de software van TOON zou het handig zijn als je de centrale verwarming incidenteel op tijd kunt inschakelen. Bijvoorbeeld: Je bent een weekend weg en je weet dat je om 19 uur op zondagavond thuis bent. Met de App kun je op voorhand instellen dat de CV om 17 uur inschakelt.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

6 Reacties

Dat kan je nu prima regelen met de vakantie-optie!!

En wat dacht je van de App Toon op afstand....
Reputatie 1
Badge
Omdat ik elke dag onregelmatige diensten heb zou het handig zijn dat ik een avond van te voren de tijd voor de volgende dag kan instellen. Toon op afstand werkt in dit geval niet.
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt.
Toon op afstand is voor het op afstand aanzetten van Toon, dus klaar met werk en Toon aanzetten simpel toch? Dat bedoelde ik uiteraard.
Reputatie 1
Badge
Inderdaad Ton,
Toon op afstand werkt als je al wakker bent. Ik zou graag de avond van te voren een tijd willen instellen. Met name bij onregelmatige opstaan tijden is dat handig.

Remy
Inderdaad Ton,
Toon op afstand werkt als je al wakker bent. Ik zou graag de avond van te voren een tijd willen instellen. Met name bij onregelmatige opstaan tijden is dat handig.

Remy

Dat kun je toch ook gewoon doen door even het programma aan te passen in Toon?
Mijn vrouw werkt ook onregelmatige werktijden en die stelt het via de Toon op tablet app gewoon even bij savonds.
Reputatie 1
Badge
Ik maak geen gebruik van het werkprogramma. In mijn geval gaat het alleen om het opstaan tijdstip te veranderen. Alle andere temperatuur instellingen verander ik met Toon op afstand