Scherm ‘Toon’ en veiligheid | Eneco Community
vraag

Scherm ‘Toon’ en veiligheid

• 30 mei 2018
  • 7 reacties
  • 666 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Voor het inbrekersgilde is het makkelijk te zien of iemand weg is. Een van de kenmerken als de kachel uit is is het scherm donker ! 90% kans dat de bewoners weg zijn. Oplossing; biedt de mogelijkheid om ten alle tijden het scherm aan te laten! Bijkomend voordeel het fungeert ook als klok!

7 Reacties

@Roodb010

Goedemorgen. Welkom op het Toon Forum en top dat je gelijk een idee met ons deelt. Jouw idee '' Biedt de mogelijkheid om ten alle tijden het scherm aan te laten!'' heb ik genoteerd en ga ik intern delen met het team 🙂. @thehognl De optie ''nooit'' kan inderdaad een optie zijn 🙂.

Groet,
Dionne

Ik denk dat de TS bedoelt om hier de optie 'nooit' aan toe te voegen.
Kleine moeite, en ik denk dat je hier inderdaad mensen blij mee kan maken. Gewoon ook in 'slaap' of 'weg' stand het scherm op dim en niet uit.
Reputatie 7
Badge +4
Mijn Toon is ook van buitenaf zichtbaar en dan is de vakantiefunctie dus niet bruikbaar.
Ik laat net als mAiden het programma gewoon doorlopen met alle programma's op een lage temperatuur. Het random aan/uit schakelen van de verlichting gaat via andere systemen in huis.
De ts gaat er van uit dat van buitenaf Toon®️ zichtbaar is.
Ik denk dat dat bij de meeste van buitenaf niet zichtbaar is.
En verlichting kan je regelmatig op onregelmatig momenten laten schakelen?
Reputatie 7
Badge +9
Bij mij draait gewoon mij programma met mijn tegels op 15gr allemaal. Hierdoor is mijn scherm overdag actief op stand-by zodat ik alles kan aflezen, snachts gaat hij op zwart.
Of laat gewoon een lampje branden …Is effectiever .

Bij mij is het scherm niet eens te zien door het raam ..

Tegenwoordig laat iedereen een lampje branden ?
Reputatie 6
Badge +7
Of laat gewoon een lampje branden …Is effectiever .

Bij mij is het scherm niet eens te zien door het raam ..

Reageer