Programma temepraturen | Eneco Community

Programma temepraturen

• 3 februari 2014
  • 3 reacties
  • 378 Bekeken

Badge
Ik zag het nog niet voorbij komen of ik heb het over het hoofd gezien...

Ik ben aan het spelen, toon een programma te laten draaien. nu kun je alleen maar kiezen uit je 4 vaste ingestelde temp standen.

zou het niet fijn zijn om in je programma zelf handmatig een tempratuur te kunnen instellen? in plaats van dat je alleen kunt kiezen uit de 4 vaste standen ( thuis, weg, slapen , comfort) 

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@Toy Imhoff,

Je kan de temperatuurstanden van de programmas wijzigen via programma wijzigen en daarna standen wijzigen. Of bedoel je iets anders?
Reputatie 7
Badge +7
Ik zag het nog niet voorbij komen of ik heb het over het hoofd gezien...

Ik ben aan het spelen, toon een programma te laten draaien. nu kun je alleen maar kiezen uit je 4 vaste ingestelde temp standen.

zou het niet fijn zijn om in je programma zelf handmatig een tempratuur te kunnen instellen? in plaats van dat je alleen kunt kiezen uit de 4 vaste standen ( thuis, weg, slapen , comfort) 

ik denk dat Toy bedoeld , meer dan de 4 vaste standen ( thuis, weg, slapen, comfort )
4 is ook erg weinig , en je zou ze ook zelf een naam moeten kunnen geven.
Badge
Precies wat JVDL zegt !!

Je kunt opzich wel die 4 vaste standen houden. maar dat je bij het instellen wel wat meer mogelijkheden hebt.