beantwoord

Profiel vergelijken

Reputatie 1
Als ik op de site van Eneco kijk wordt de suggestie gewekt dat ik een heel uitgebreid profiel aan kan maken. Er wordt gevraagd hoelang je doucht, hoeveel lampen ik in huis heb enz enz. Op de Toon echter kan ik dat soort informatie helemaal niet invullen. Er kan dus naar mijn mening nooit een vergelijkbaar profiel gevonden worden. Ik heb bijvoorbeeld een klein gezin van 3 personen. Maar dat zijn wel 3 volwassen personen. In mijn gezin is 1 persoon die erg vies werk doet en daarom soms wel 2 maal op 1 dag moet douchen. Ikzelf sta iedere morgen al om 05:15 op en dan gaat de verwarming dus ook al hoger. Andere kleine gezinnen kunnen een hele andere levensstijl hebben en daardoor juist meer of juist minder energie verbruiken dan mijn gezin. De profiel vergelijking in Toon klopt dus eigenlijk voor geen meter. Ik kan dus de indruk krijgen dat ik veel meer energie verbruik dan een vergelijkbaar gezin terwijl dit gezin een totaal andere manier van leven heeft dan mijn gezin.
Is daar bij het maken van de vergelijkingsprofielen weleens aan gedacht?
icon

Beste antwoord door Maccie 23 december 2016, 11:29

Je hebt helemaal gelijk. Ik heb dit nu ook weer voor de 2 keer aangekaart. De eerste reactie was dit nemen we mee. Ook of je thuiswerk, gepensioneerd bent kan je niet aangeven. Wat je zelf aangeeft, vuil werk, veel sporten en dan niet op een sportschool maar zoals ik marathonlopen waarbij je veel trainingen zelf van uit huis doet kunnen niet ingevoerd worden.

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

1 Reactie

Je hebt helemaal gelijk. Ik heb dit nu ook weer voor de 2 keer aangekaart. De eerste reactie was dit nemen we mee. Ook of je thuiswerk, gepensioneerd bent kan je niet aangeven. Wat je zelf aangeeft, vuil werk, veel sporten en dan niet op een sportschool maar zoals ik marathonlopen waarbij je veel trainingen zelf van uit huis doet kunnen niet ingevoerd worden.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen