Profiel vergelijk in Toon | Eneco Community

Profiel vergelijk in Toon

• 1 juli 2017
  • 2 reacties
  • 336 Bekeken

Waarom word er bij profiel aanmaak niet gevraagt of iemand op gas of stroom kookt, dit zou een beter vergelijk geven denk ik.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

2 Reacties

Goed punt!
Of als op gas of stroom doucht (warmtepompboiler, elektrisch boiler, combi ketel, bad geiser), of welke type CV? Warmtepomp, cv combi of solo ketel, pellet kachel, open haard... Keukenboiler, ja of nee?
Reputatie 7
Badge +6
@R.J.A. Beran,

Dank voor je terugkoppeling! Wist je dat er een apart forum is voor Toon? In het vervolg kun je daar verbeterideeën plaatsen! Zie forum.toon.nl.

Weet wel dat het koken op gas maar zo'n 20 m3 in een jaar is. Dat het een vertekend beeld geeft als je kookt op elektriciteit, kan ik mij voorstellen maar zo zijn er wel meer vragen die we in de Vergelijkfunctie kunnen noteren. Dat staat niet op onze planning, want hoe meer vragen, hoe meer profielen er kunnen zijn en het aantal mensen in een profiel wordt dan steeds kleiner. Dat is niet handig aangezien er dan ook een vertekend beeld ontstaat als het maar om een kleine groep gaat.