Poll: Vergelijkbutton en Grafiekbutton van plaats wisselen? | Eneco Community

Poll: Vergelijkbutton en Grafiekbutton van plaats wisselen?

Badge +5
Onderin het "Home" scherm is een button "VERGELIJK" geplaatst net als in het 2e "MENU" scherm.
Ik zou graag de beide "VERGELIJK" applicaties geïntegreerd willen zien in het 1e "MENU" scherm en in het "HOME" scherm de "GRAFIEK" button willen zien die nu in het 1e "MENU" scherm staat.

Waarom?

Ik hecht meer waarde aan mijn eigen trend/gebruik (is ook een vergelijk) dan aan die van anderen, daarmee wil ik niet zeggen dat vergelijk weg moet maar wel meer naar een ander scherm.
Kortom, Grafieken op het Home scherm en Vergelijk op het 1e Menu scherm.

In hoeverre er een meerderheid voor dit idee is weet ik niet maar Niet geschoten is altijd mis!
Ik ben benieuwd naar reacties.

Het is mijn eerste poll, excuus voor eventuele onduidelijke plaatsing.

VERGELIJK en GRAFIEK wisselen

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

20 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@Yobotje,

Bedankt voor het meedenken en het uitzetten van de poll. Ik ben benieuwd wat de poll voor uitkomst biedt.
We geven het intern door zodat er naar dit idee gekeken kan worden.
Badge +5
@ Danielle, misschien doe ik het niet goed maar ik ben van mening dat de beide poll's als Topic niet opvallen en daarom weinig reacties op zullen leveren.
Ik moet er bewust naar zoeken.
Bestaande topics worden relatief snel overschreven of raken uit beeld als er slechts enkele verschillende topic reacties zijn. Dat in vergelijking met andere forums.
Heb ik het mis?
Badge +5
@ Danielle, misschien doe ik het niet goed maar ik ben van mening dat de beide poll's als Topic niet opvallen en daarom weinig reacties op zullen leveren.
Ik moet er bewust naar zoeken.
Bestaande topics worden relatief snel overschreven of raken uit beeld als er slechts enkele verschillende topic reacties zijn. Dat in vergelijking met andere forums.
Heb ik het mis?

Hallo Danielle, Ik begrijp dat je veel meer berichten te verwerken hebt maar heb ook de indruk dat de hoeveelheid topics dit bericht naar de achtergrond brengt en je hem daarom niet meer ziet om op te reageren.
Graag je reactie.
Reputatie 3
Badge +5
Ja goed idee. ben het met je eens
Badge +5
Ja goed idee. ben het met je eens

Hoi AndyDenise, ook een Poll maken om om meer dan 7 topics in de Toon rubriek zichtbaar te maken? Daar wordt Eneco helemaal niet blij van :?
Reputatie 3
Badge +5
haha nee om de twee grafieken van plaats te wisselen en de vergelijk button onder weg te halen en te vervangen voor de eigen grafiek knop
Badge +5
haha nee om de twee grafieken van plaats te wisselen en de vergelijk button onder weg te halen en te vervangen voor de eigen grafiek knop

Had ik begrepen maar had een idee een nieuwe poll te plaatsen? Er is nl weinig ruimte in de rubrieken.
Reputatie 7
Badge +6
@Yobotje,

Het topic met de meest recente reactie komt bovenaan op de pagina. Zo ook deze nu weer.
Logischerwijs verdwijnen topics naar de achtergrond als andere topics actueler zijn. Dat is hoe het werkt.
Badge +5
Danielle dank voor je reactie. Jammer dat er niet zoveel topics gelijktijdig weergegeven kunnen worden binnen een categorie.
Als je de Forum categorie "Toon" kiest dan wil je overige toch niet zien lijkt me?
Er kan dan meer pagina ruimte ontstaan om meer topic reactie 's weer te geven waarbij zelfs indeling naar pagina's gebruikt kunnen worden. Je hoeft dan ook niet meer moeilijk te zoeken naar recente zaken of verbeter ideeën. Door middel van vet gedrukte regels zou je dan kunnen zien welke topics niet gelezen zijn.

Rare vraag misschien: Poll van maken of is dat zinloos?
Hoi Theo

Gewoon doen! Is geen rare vraag, hoor........
Altijd leuk om te zien hoe er over gedacht wordt!!
Badge +5
Hoi Brandje, hij staat er op.
Het is wel een hele opsomming geworden. Afkraken zonder fatsoenlijke uitleg en voorstel is echter niet mijn stijl.
Nu maar hopen dat er veel aandacht voor is en gestemd wordt.
Hoi Brandje, hij staat er op.
Het is wel een hele opsomming geworden. Afkraken zonder fatsoenlijke uitleg en voorstel is echter niet mijn stijl.
Nu maar hopen dat er veel aandacht voor is en gestemd wordt.

Perfect waar heb je 'm geplaatst?
Badge +5
Hoi Brandje, hier kun je hem terug vinden: forum-pagina-indeling-topic-volgen-verbeteren-vereenvoudigen-7361.htm
Dit bedoel je dus:

https://forum.eneco.nl/suggesties-ideeen-verbeterpunten-113/forum-pagina-indeling-topic-volgen-verbeteren-vereenvoudigen-7361
Badge +5
Dit bedoel je dus:

https://forum.eneco.nl/suggesties-ideeen-verbeterpunten-113/forum-pagina-indeling-topic-volgen-verbeteren-vereenvoudigen-7361

Brandje, dat begrijp ik nou niet.
Ik sleep de link (het ketting symbooltje) naar dit bericht en wat zie ik dan:

https://forum.eneco.nl/suggesties-ideeen-verbeterpunten-113/poll-vergelijkbutton-grafiekbutton-plaats-wisselen-7343?postid=60332.

Eerder heb de link gekopieerd en geplakt. Welk is DE juiste manier? :?
Badge +5
@ mezelf:
De laatste dus, constateer ik zojuist.
Ik denk simpel.......
De 1e keer vergat je 'https/' mee te kopiëren, dat is alles
Badge +5
Bedankt voor de tip.
Yep:8
Badge +5
Aandacht voor de "vergelijk - grafiek" button poll (raar woord)

https://forum.eneco.nl/suggesties-ideeen-verbeterpunten-113/poll-vergelijkbutton-grafiekbutton-plaats-wisselen-7343?postid=60070