Philips hue lampen | Eneco Community
beantwoord

Philips hue lampen

• 9 oktober 2018
  • 8 reacties
  • 380 Bekeken

Wanneeer krijg ik mijn philips hue lampen die bij mijn 4 jarig contract zijn belooft
icon

Beste antwoord door mAiden 9 oktober 2018, 11:31

Levertijd bedraag minimaal 3 weken alvorens je deze ontvang.
Bekijk origineel

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +8
Levertijd bedraag minimaal 3 weken alvorens je deze ontvang.
ik wacht al vanaf 4 december
Reputatie 7
Badge +8
ik wacht al vanaf 4 december
De kerst er ook tussen nu, en bij PostNL is het ook een grote chaos. Je zal echt geduld moeten hebben.
Hoe zit het nu met de slimme stekkers voor de Phillips Hue? Is er een serienummer voor bestelling beschikbaar? Vind de handleiding en uitleg vreselijk onduidelijk dus wie helpt, want ik zal vast niet de enige zijn met deze vragen.
Slimme stekker voor Hue?
Die bestaan niet!
Alle lampen van Philips Hue worden gestuurd door een centrale bridge. Die zorgt voor aan/uit en dimmen en bij sommige lampen wijziging kleur.

Maakt deze uitleg het wat makkelijker voor je?:

https://www.fonq.nl/advies/hoe-werkt-philips-hue/
Beste Brandje, op de TOON wordt nl wel aangegeven dat je slimme stekkers nodig hebt. Ik had alvast een paar extra lampen, speciaal voor Phillips Hue en die werken niet met de bridge. Ik keek op de TOON bij verlichting en daar zag ik dat er dus slimme stekkers zijn, daarom is het ook zo verwarrend.
Bedankt voor je reactie!
gr. GHW
Op Toon wordt alleen de mogelijkheid geboden ook slimme stekkers aan te melden, die zijn dan puur voor alles wat je wilt schakelen, maar ook wilt monitoren wat het verbruik is.
En hebben verder dus met Philips Hue niets te maken. Het is gewoon een extra mogelijkheid.

Was de uitleg via de link een beetje duidelijk?
Als je verder nog vragen hebt, stel ze hier gerust!😃
Ja, die link was duidelijk, bedankt voor je hulp.
Fijne avond.
Gr. GHW

Reageer