Partyfunctie | Eneco Community

Partyfunctie

• 13 december 2013
  • 8 reacties
  • 968 Bekeken

• Heeft er veel zin in (level 7)
  • 6 reacties
Toon effe uurtje of wat door laten draaien zou wel handig zijn...

programma met x aantal uren verlengen 

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

8 Reacties

Reputatie 4
Badge
Inderdaad, en dan net als bij b.v. de magnetron iedere druk op de knop een minuutje, dan een uurtje langer.
Reputatie 1
Badge +1
Toon effe uurtje of wat door laten draaien zou wel handig zijn...

programma met x aantal uren verlengen

U bedoeld de tijd dat de verlichting aanblijft? als dat het geval is zeg ik direct nee. Eneco bied 1 jaar garantie over toon, iets dat bij vrijwel alle andere apparaten 2 jaar is. Hierover is in het verleden ook gestegeld waarom 1 jaar ipv 2? in mijn beleving zegt dit dat eneco niet volledig vertrouwd over de levensduur van toon en als men na 1 jaar en defect krijgt zijn alle kosten voor uzelf. Als u ook nog toon meerdere uren wilt laten branden dan vraag ik mij af hoelang het scherm dan zal gaan meegaan? Ik heb ooit en fotolijstje gehad die hier 24/7 aanstond en deze gaf na anderhalf jaar op, het led gedeelte was gewoon op.

Ik denk dat daarom de maximale tijd 1 uur is om te voorkomen dat het scherm te lang aanstaat waardoor het scherm zijn levensduur te snel kwijt raakt. Buiten dat vraag ik mij af wat de meerwaarde is hiervan zal zijn? zit u dan echt de hele dag naar het scherm te kijken? ik denk het niet dus lijkt het mij juist beter dat het scherm aangaat wanneer u erop drukt en zijn functie moet doen.
Heeft niks met het scherm te maken. Gaat om het programma. 

Voorbeeld: toon gaat hier om 22.00 uur slapen tot 6.30 uur
ik kom uit m'n late dienst om 23.00 uur thuis, effe op partyfunctie klikken (heeft Honeywell ook) voor 2 uurtjes en temperatuur paar graadjes hoger en toon valt na 2 uur weer terug in z'n programma zonder het programma te hoeven wijzigen
Hoi Dirkdijk,

Een terecht verzoek om wijziging en door vele anderen al gevraagd.
Ook makelijk als je 's-avonds visite hebt en je de "Slapen" stand een uurtje later wil in laten gaan.
Ik neem aan dat je nu de "Comfort" stand even op slot zet? Zit een gevaar aan uiteraard dat je met deze stand gaat slapen.

Als je het topic terug leest kom je het wel tegen.
Of het ooit geinplementeerd wordt is een 2e natuurlijk.
Kwestie van afwachten.
We gaan het proberen...is wel een functie die mist op de toon, komt geregeld voor dat ik toon weer in slaap breng
Hoi Dirkdijk,

Zo is er ook een door vele gevraagde functie: "morgen als zondag"
Een bekende stand uit de stal van Chronotherm.......................
Vooral de werkenden die missen deze stand.
Reputatie 4
Badge
Meer instel mogelijkheden zijn dus een must. Hoop dat Eneco ook hier wat mee doet.
Ik zie de partyfunctie zowel de zondag functie wel zitten.
Ook handig zou zijn ketel/watertemperathuur/keteldruk af te lezen op toon...evt wijzigen van temperaturen