Nieuwe Toon App en mijn telefoon (Android 6.0) | Eneco Community

Nieuwe Toon App en mijn telefoon (Android 6.0)

• 31 augustus 2018
  • 15 reacties
  • 856 Bekeken

Reputatie 1
Hoi Eneco,

Ik vind het werkelijk van de zotte dat de nieuwe toon app niet op mijn telefoon werkt.
Wordt het niet eens tijd om hier wat aan te doen, niet iedereen heeft een samsung of apple telefoon!
Als er nu een exotisch of verouderd besturingssysteem op zou draaien ok, maar het is gewoon android 6.0 zonder extra's!
Kom op en laat mij ook eens van de nieuwe app gebruik maken.

15 Reacties

Een bekend probleem.
De techniek staat niet stil; de App wordt steeds verbeterd en vereist dan ook een hogere versie op de smartphone.

Dus wat jij wilt zal dan ook helaas niet gebeuren.
Hoi allemaal.
Ik heb een LG g3 telefoon waar ik altijd de Toon app werkend op heb gehad.
Nu werkt de app niet meer, en kan hem niet opnieuw via de play store binnen halen, is volgens een melding mijn telefoon niet compatible met deze versie .
Waarom eerst wel en nu niet meer.
Ik heb een vermoede dat mijn Android versie te laag is,,,,maar hij heeft het jaren goed gedaan.
Als dit aan een verbeterde versie van toon is, dan graag zorgen dat deze ook op een lagere versie van android werkt.
Reputatie 1
Bedankt tot zover.
Reputatie 7
Badge +2
@patrick-verger

Ik ga het uitzetten bij de softwareontwikkelaars. Zodra er een antwoord is hoor je van ons.

Groeten Chantal
Reputatie 7
Badge +9
Smartphone: Elephone P9000_20170112
Android 6.0 Kernel 3.18.22 12-01-2017

Vraag me alleen af in welk opzicht het aan de telefoon zou kunnen liggen???
Of is jullie APP hardware specifiek geschreven en vereist hij bepaalde chipsets?

Maar dan nog ligt het aan de app toch en niet aan de telefoon...

Het is een Hybride app, dat inhoud dat het niet geheel zelfstandig op mobiel draait, maar mobiel er wel mee overweeg moet kunnen.
Kijk nu komen we een stukje verder en kan een moderator jouw smartphone qua prestaties voorleggen aan de software ontwikkelaars en heb je straks uitsluitsel.
Reputatie 1
Smartphone: Elephone P9000_20170112
Android 6.0 Kernel 3.18.22 12-01-2017

Vraag me alleen af in welk opzicht het aan de telefoon zou kunnen liggen???
Of is jullie APP hardware specifiek geschreven en vereist hij bepaalde chipsets?

Maar dan nog ligt het aan de app toch en niet aan de telefoon...
Misschien dan ook slim om merk en type hier te noemen, zodat anderen met dezelfde smartphone kunnen meedenken.....
Reputatie 7
Badge +9
Zojuist via de link geinstalleerd, installatie wederom geslaagd.
App gestart en na ruim 5 minuten nog steeds het begin scherm helaas.
Na een keer minimaliseren wel de opzet voor het home scherm (wit scherm met bovenin de oranje toon balk) maar verder ook niets...
hoe nu verder?

Dan is het bijdeze bevestigd dat het niet aan Toon lig, maar aan jou mobiel. Vervelende conclusie, maar ik kan er helaas niks anders van maken.
Reputatie 1
Zojuist via de link geinstalleerd, installatie wederom geslaagd.
App gestart en na ruim 5 minuten nog steeds het begin scherm helaas.
Na een keer minimaliseren wel de opzet voor het home scherm (wit scherm met bovenin de oranje toon balk) maar verder ook niets...
hoe nu verder?
Reputatie 1
De toon app downloaden uit de store is geen probleem, echter bij opstarten blijft deze in het eerste scherm hangen, rood met de witte letters toon. Verwijderen en opnieuw installeren werkt ook niet. Ik ga zo eens de hybrid libk proberen en hou jullie op de hoogte.
Reputatie 7
Badge +9
Beste @patrick-verger ,

Welkom op het forum. Vervelend om te lezen dat het niet lukt om de app werkend te krijgen op je telefoon. Kan je vertellen waar het precies spaak loopt ? Lukt het niet om in te loggen of kan de gehele app niet gedownload worden ?

Groeten Chantal

Het is beetje hocus pocus wat TS nou exact bedoel @ChantalS.
Hopelijk reageer die snel zelf, zodat het eventueel opgelost kan worden.
Reputatie 7
Badge +2
Beste @patrick-verger ,

Welkom op het forum. Vervelend om te lezen dat het niet lukt om de app werkend te krijgen op je telefoon. Kan je vertellen waar het precies spaak loopt ? Lukt het niet om in te loggen of kan de gehele app niet gedownload worden ?

Groeten Chantal
Exact Ricardo.
Ik las net zijn openingsbericht.
Iedere keer heeft een moderator gemeld dat vanaf versie 5.x de App gewoon moet werken.
Of er is toch iets anders bij hem aan de hand.
Reputatie 7
Badge +9
Wat werk er exact niet dan?
Toon op Afstand app is geschikt voor Android toestellen van 5.0 of hoger. Dus jou Android besturingssysteem is geen issue..

Mocht je het zo eens willen proberen, hier de link naar de playstore:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.quby.apps.hybrid&hl=nl

Reageer