Nieuwe functie voor Toon | Eneco Community

Nieuwe functie voor Toon

• 6 september 2012
  • 32 reacties
  • 2422 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

32 Reacties

Graag zou ik in de Toon de functie "Vandaag programma als Zondag" toegevoegd zien. Dit zat nl. op mijn vorige thermostaat en was erg gemakkelijk wanneer je 'n keer  door de week thuis bent.
Reputatie 2
Badge +1
@evdsande

Welkom op het forum.
Ik heb je reactie verplaatst naar dit topic omdat het antwoord hier te vinden is.

Je tip heb ik doorgegeven. Bedankt voor het meedenken.
Reputatie 3
Badge
Ik zou graag een optie willen hebben om een backup te kunnen maken van de instellingen van Toon en alle geregistreerde verbruikgegevens.
Dit  zou bijvoorbeeld via de aanwezige USB aansluiting kunnen.

Een andere optie is om Toon op gezette tijden een backup te laten maken naar een locale server via FTP, TFTP of Samba.
De instellingen en verbruiksgegevens moeten natuurlijk ook weer terug gezet kunnen woden d.m.v. een restore.
Badge
Graag zou ik in de Toon de functie "Vandaag programma als Zondag" toegevoegd zien. Dit zat nl. op mijn vorige thermostaat en was erg gemakkelijk wanneer je 'n keer door de week thuis bent.

In zo'n geval druk ik bij het opstaan eerst op [Comfort]. 's Ochtends vroeg wordt 't huis (de badkamer:-) zowiezo op temperatuur gebracht. 's Avonds schakelt Toon zowiezo op Comfort.
Het is weer zo'n work-around...
Welke thermostaat heb jij het over? De honeywell Chronotherm Vision kon dat dan weer niet...
Chronotherm IV heeft deze functie...volgens mij zelfs twee: Vandaag als zondag en Morgen als zondag..inderdaad handig als je thuiswerkt op een afwijkende dag
Reputatie 2
Badge +1
@hmay

Het idee voor de back-up optie heb ik onlangs doorgestuurd naar de softwareontwikkelaars van Toon. Bedankt voor de tip!
Reputatie 7
Badge +6
Er lopen nu verschillende topics over hetzelfde onderwerp. Om het forum oevrzichtelijker te maken hebben we de ideeën uit deze topics verzameld en vermeld in één centraal topic, zodat we hier verder kunnen gaan over ideeën, wensen en nieuwe functionaliteiten betreffende Toon. Dit topic is nu gesloten .