Missende functie programma-instellingen | Eneco Community
vraag

Missende functie programma-instellingen

• 4 december 2017
  • 11 reacties
  • 446 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
  • Lekker op st(r)oom (level 13)
  • 90 reacties
Ik heb jarenlang de Honeywell Chronotherm IV gebruikt.
TOON is natuurlijk vele malen leuker en zeker moderner, maar er was één funtie op de chronotherm die ik nu al mis.
Ook daar gebruikte ik de programma instellingen, maar kon daar voor incidentele wijzigingen kiezen voor :
* VANDAAG programma als zondag
* MORGEN programma als zondag
Ik kon dus de avond ervoor met één druk op de knop aangeven dat ik 'morgen' het zondag-programma wil in het geval van b.v. een vrije dag. Dan hoeft de CV niet al om 6 uur te staan loeien...
Of ditzelfde doen op de dag zèlf. Plotseling een vrije middag o.i.d.
Nu moet ik voor die dag mijn programma écht wijzigen en daarna weer terug gaan zetten.
Graag op de wensenljjst ☺️

11 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@RobW

Bedankt voor deze suggestie, dit staat op de lijst, en is een wens van meerdere klanten. Ik heb helaas nog geen verdere info hierover.
Ik zou deze functie ook heel graag terug. Morgen als op zondag
Geldt ook voor mij. Op de oude Honeywell zat deze handige functionaliteit; vandaag of morgen programmeren als zondag. Die is echt onmisbaar
Deze staat als ik het goed begrijp al 2 jaar op de wensenlijst.
Tot dat het wordt ingevoerd zou je de App Triggi kunnen overwegen, die verbindt zich met Toon.

Je kiest dan met 1 druk op de knop bv een Trigg die je zelf hebt gemaakt.
De mogelijkheden zijn te veel om op te noemen.
Reputatie 4
Badge +1
Net ook Triggy (Android) gedownload. Geweldige mogelijkheden hoor???
Klopt, effe uitproberen en je ziet gauw de potentie van deze App.
Een mooie overbrugging tot het moment dat het hopelijk op Toon echt wordt ingevoerd.
Op de Innovationday heb ik aan Quby nog aandacht ervoor (Vandaag op Zondag) gevraagd.
Ik mis die functies ook. Ook mis ik de verkeersinformatie en de "Buienradar" die sinds de laatste update niet meer werkt.
Als je even verder kijkt op het forum zie je dat je Vandaag als Zondag nu via Triggi zelf kan instellen.

Zie voor Buienradar:

https://forum.toon.nl/stel-je-vraag-19/buienradar-1273/index1.html#post17563
Bedankt voor het antwoord, maar ik wil gewoon op de TOON een tegel waaronder de functies die ik mis zitten en niet een verbindingen via derden naar mijn TOON. Ik ben gewoon thuis als ik die functies wil gebruiken en dan gewoon via de TOON bedienen.
Helaas dan kan het dus (voorlopig) niet bij jou.
Er wordt al jaren om deze functie op Toon gevraagd en ik zie persoonlijk het niet gebeuren dat je wens wordt vervuld.

Overigens zijn de bedoelde functies nou juist voor als je thuis bent; alleen het moet even via deze App ingesteld worden.....
Reputatie 7
Badge +9
Bedankt voor het antwoord, maar ik wil gewoon op de TOON een tegel waaronder de functies die ik mis zitten en niet een verbindingen via derden naar mijn TOON. Ik ben gewoon thuis als ik die functies wil gebruiken en dan gewoon via de TOON bedienen.

Andere manier dan via Triggi, gaat er waarschijnlijk zo goed als zeker niet gebeuren..

Reageer