Let op: nu nóg meer ‘eigenwijze’ Toon-klanten gezocht! | Eneco Community

Let op: nu nóg meer ‘eigenwijze’ Toon-klanten gezocht!

• 18 februari 2015
  • 11 reacties
  • 1638 Bekeken

Reputatie 4
Badge
  • Community manager Toon (tijdelijk)
  • 137 reacties
Eerder riepen wij jullie al op om zitting te nemen in een klantjury tijdens de Toon Hackathon. Naast deze klantjury zoeken we nu ook klanten die tijdens de Toon Hackathon op zondag 8 maart tussen 10.00 en 13.00 uur mee willen denken over nieuwe functies op Toon.

Wat gaan we doen?
Om functies zo goed mogelijk aan te laten sluiten bij wat klanten willen, vragen wij jullie om ‘lekker eigenwijs’ met ons mee te denken. Wat we zo ongeveer gaan doen:

- Jullie gaan een nieuw design maken voor Toon en ons vertellen waarom wij Toon op deze manier zouden moeten aanbieden aan alle Toon-gebruikers.

- Jullie krijgen uitleg over de functie ‘Toon Coach’ binnen de Toon tablet-app en we dagen jullie uit om veel nieuwe ideeën voor deze ‘persoonlijke energie-adviseur’ te opperen, die we ook daadwerkelijk in Toon Coach gaan ontwikkelen. Hoe gaaf! 🆒

Daarna: nieuwe ideeën voor Toon jureren!
Om 14.00 uur beginnen de presentaties van de ontwikkelaars die een heel weekend lang hebben gewerkt aan nieuwe functies voor Toon. Deze presentaties worden gejureerd door zowel een vakjury als een klantjury. Ook hier krijg je dus een belangrijke stem. De winnende ideeën worden daadwerkelijk ontwikkeld… en daar kun jij dus invloed op uitoefenen!

Meld je direct aan!
Je kunt jezelf aanmelden door in een reactie op dit topic aan te geven dat je er graag bij wilt zijn. Via een privébericht nemen we dan spoedig contact met je op. Voor eten en drinken wordt uiteraard gezorgd!

Loactie: B.Amsterdam, Johan Huizingalaan 763a, 1066 VH, Amsterdam (http://www.b-amsterdam.nl/).

Meer weten over de Toon Hackathon? Kijk op www.toonhackathon.nl.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

11 Reacties

Reputatie 7
Badge +7
gezocht vervoer van en naar goeree overflakkee
voor de Hackathon in amsterdam
Hierbij wil ik me graag aanmelden voor Hackathon.
Reputatie 4
Badge +5
Ik wil best wel meedoen maar ben afhankelijk van openbaar vervoer, als dat een beetje te doen is wil ik best wel komen.
Kom vanaf richting Eindhoven en ben pas 9.52 uur in Amsterdam Centraal. En dan daar nog verder, geen idee welke bus of zo. Denk dat ik het gewoon niet haal om op tijd te komen.

Als ik eventueel opgehaald kan worden is het misschien wel een optie.
Reputatie 7
Badge +7
gezocht vervoer van en naar goeree overflakkee of omstreken
voor de Hackathon op 8 mrt in amsterdam
Hoi Toon, ik zou wel in de klantjury willen deelnemen. ik wacht het PB even af voor meer info of als jullie meer info over mij willen. Tot gauw!
Reputatie 4
Badge
Iedereen die zich tot nu toe heeft aangemeld; enorm bedankt! Jullie hebben een privébericht ontvangen. We kijken uit naar jullie komst.

PS. Je kan je nog steeds aanmelden voor de klantjury, stuur mij dan even een PB.

Tot snel!
Erg jammer dat dit op zondag heeft plaatsgevonden. Als Christen vul ik nl. deze dag op een andere manier in dan te gaan meedenken in een forum. Meedenken zou overigens geen probleem zijn geweest op een andere dag....
Erg jammer dat dit op zondag heeft plaatsgevonden. Als Christen vul ik nl. deze dag op een andere manier in dan te gaan meedenken in een forum. Meedenken zou overigens geen probleem zijn geweest op een andere dag....

Tja dat geldt voor meerdere en ieder heeft zo z'n eigen geloofsovertuiging hier in.
Als je kijk naar de nadere info en hoe en wat er zich daar afspeelde dan zou je beter begrijpen dat het bedoelde in dit topic en de dagkeuze onvermijdelijk nu eenmaal op een zondag moest zijn.

Tja dat geldt voor meerdere en ieder heeft zo z'n eigen geloofsovertuiging hier in.
Als je kijk naar de nadere info en hoe en wat er zich daar afspeelde dan zou je beter begrijpen dat het bedoelde in dit topic en de dagkeuze onvermijdelijk nu eenmaal op een zondag moest zijn.

Dank voor uw bericht. Toch moet mij van het hart dat dit niet noodzakelijkerwijs op zondag hoefde plaats te vinden. Die 2 dagen van tevoren 'zweten en zwoegen' en op zondag de finale had ook anders ingevuld kunnen worden. Waarom niet 3 weken achter elkaar op zaterdag dit plannen? Dat hoeven toch niet aaneengesloten dagen te zijn? Of een vrijdag en een zaterdag. Als je aan zoiets mee wilt doen, in mijn geval, en je wilt dit echt, zou ik bereid zijn een vrijdag vrij te nemen.... Doordat de zondag hiermee gemoeid is kan ik hier nooit aan mee doen. Misschien toch om rekening te houden voor een volgende keer?
Nou dat lijkt me onmogelijk met de intentie van deze Hackethon, zoals je kon lezen was het de bedoeling om dag en nacht hier en aansluitend aan te werken; tussendoor kon men even een tukkie doen.
Dus de kracht van het snel werken met de Api's en de daaruitvoortkomende App's en de hele organisatie daarom heen kon hierdoor in die aansluitende dagen gerealiseerd worden.
Denk ook eens aan het kostenaspect..............
Zoals je weet is vrijdag voor de meeste een werkdag en dat geldt evenzeer voor de jeugdige wedewerk(st)ers, die hieraan mee deden.
Vandaar dat er vrijdagavond werd gestart................
Nou dat lijkt me onmogelijk met de intentie van deze Hackethon, zoals je kon lezen was het de bedoeling om dag en nacht hier en aansluitend aan te werken; tussendoor kon men even een tukkie doen.
Dus de kracht van het snel werken met de Api's en de daaruitvoortkomende App's en de hele organisatie daarom heen kon hierdoor in die aansluitende dagen gerealiseerd worden.
Denk ook eens aan het kostenaspect..............
Zoals je weet is vrijdag voor de meeste een werkdag en dat geldt evenzeer voor de jeugdige wedewerk(st)ers, die hieraan mee deden.
Vandaar dat er vrijdagavond werd gestart................

OK, ik snap het op zich wel, aansluitend biedt meer voordelen dan 3 aparte losse dagen. Mooier was geweest om het in een vakantieweek te doen. Er zijn vakanties die in heel Nederland overlap hebben. Niet veel, maar ze zijn er wel.
Ik snap ook wel dat eneco aan iets als dit weinig invloed op kan uitoefenen..
Overigens zijn er leuke ideeen gepresenteerd!