Laagste verbruik elekriciteit per dag vergelijk | Eneco Community
vraag

Laagste verbruik elekriciteit per dag vergelijk

• 10 juni 2014
  • 4 reacties
  • 569 Bekeken

Badge
Beste Eneco,

Idee:

Kunnen jullie een vergelijk maken voor het laagste elektriciteitsverbruik van de dag? Een interessant vergelijk volgens mij. Hoeveel stroom verbruik je minimaal de hele dag door? Mijn minimale verbruik ligt altijd boven de 105 Watt door het modem, koelkast, etc..

Op het zogenaamde sluipverbruik valt ook nog flink te besparen in huishoudens..

Gr, Marco

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

4 Reacties

Reputatie 4
Badge +4
@ M. Altena:

Het laagste verbruik van de dag wordt al aangegeven: Als je vanuit het hoofdmenu "stroom" aanklikt, staat het boven de grafiek. Dat is je gelijk aan je sluipverbruik ( minus koel/vries-installaties).

PPJ
Badge
@ PPJ:

Klopt.. Ik heb het over het "vergelijk" daarvan met andere Toon gebruikers.. Zou mooi zijn als je het sluipverbruik ook kunt vergelijken met anderen.. Wij zitten meestal op een minimum van 105 Watt. Ik ben wel benieuwd hoe anderen hierop scoren.

Gr. Marco
Reputatie 1
Badge +1
@ PPJ:

Klopt.. Ik heb het over het "vergelijk" daarvan met andere Toon gebruikers.. Zou mooi zijn als je het sluipverbruik ook kunt vergelijken met anderen.. Wij zitten meestal op een minimum van 105 Watt. Ik ben wel benieuwd hoe anderen hierop scoren.

Gr. Marco

Wij zitten ook rond de 100 watt in de nacht, op in de avond rond de 425, maar dan staat er wel tv en aquarium ook aan.
Reputatie 1
Hallo, mijn minimale verbruik snachts is rond 65W.