Kinderslot/Pincode/Beveiliging Toon | Eneco Community

Kinderslot/Pincode/Beveiliging Toon

• 20 september 2013
  • 6 reacties
  • 2536 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 1 reactie
Het lijkt mij wel prettig als ik in Toon bepaalde functies achter bijvoorbeeld een pincode krijg. Zoals bijv. het instellen van het programma en de algemene instellingen. Tegenwoordig zit op veel apparaten zo'n beveiliging en dit voorkomt dat er ongewenste wijzigingen plaats kunnen vinden.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

6 Reacties

Ik neem aan dat je hiermede Toon aan de muur mee bedoelt en niet de App Toon.
Ik persoonlijk zou het niets vinden; ik vind het maar irritant op steeds vooraf je pincode te geven, kijk als het om privecy gaat; tja dan kan ik met je meegaan.
Uiteraard snap ik dat dat per huishouden verschilt.................

Als je dit belangrijk vind dan zou ik bij het topic wensen en ideeën jouw voorstel indienen.
Daar hoort het thuis en je krijgt daar ook tzt antwoord of het gerealiseerd of neit gaat worden.
Badge
Ik zou dit ook graag ingebouwd willen zien, optioneel en voor diverse functionaliteit. Het belangrijkst eigenlijk op een maximale temperatuur, als je daarboven wil dan moet er een pincode ingevuld worden.

Dit omdat mijn zoon regelmatig niet luistert en de kachel gerust op 24 zet terwijl mijn Toon app weer zegt dat mijn toon offline is en ik op mijn werk zit en mijn vrouw er sowieso weinig op let.

Dus graag, heel graag, een pincode instelbaar vanaf een instelbare max temperatuur
Reputatie 7
Badge +7
Ik zou dit ook graag ingebouwd willen zien, optioneel en voor diverse functionaliteit. Het belangrijkst eigenlijk op een maximale temperatuur, als je daarboven wil dan moet er een pincode ingevuld worden.

Dit omdat mijn zoon regelmatig niet luistert en de kachel gerust op 24 zet terwijl mijn Toon app weer zegt dat mijn toon offline is en ik op mijn werk zit en mijn vrouw er sowieso weinig op let.

Dus graag, heel graag, een pincode instelbaar vanaf een instelbare max temperatuur

Dan word het tijd dat je hem zoals wij vroeger kregen , eens een draai om z,n oren geeft .:rolleyes:
maar dat zal wel weer niet mogen tegenwoordig .
ik heb nog wel een mattenklopper dat helpt zeker (als je weet wat dat is )
(het helpt wel hoor)
bij ons vroeger hielp het dreigen met de matte klopper al 🙂
Wat ik graag zou zien op de toon. Is een knop voor  "morgen als zondag" ik heb op verschillende dagen vrij. En dat is wekelijks anders. 
Als ik vrij ben de volgende dag dan hoef ik alleen maar de knop morgen als zondag in te drukken en de progamma begint gewoon als een zondag progamma te draaien
Ik zie het verschil tussen "slapen" en "weg" niet op de toon. 

En wat helemaal fantatisch zou zijn. Maar dat is een ding voor de toekomst. 

Dat je toon app bv 10 km van je huis automatisch op thuis springt. Dit door jou aangegeven aantal km van huis. 
Dit door plaats bepaling. Hiermee zal eneco een voorloper zijn. 
Reputatie 2
Badge
Maar in het algmeen, een kinderslot met pincode is welkom :)
Dan is de toon niet te bedienen zonder het invoeren van de pincode.

Heb ik ook nog geen andere 'thermostaat' concurrent zien doen, oftewel: durf voor te lopen
Wat ik graag zou zien op de toon. Is een knop voor  "morgen als zondag" ik heb op verschillende dagen vrij. En dat is wekelijks anders. 
Als ik vrij ben de volgende dag dan hoef ik alleen maar de knop morgen als zondag in te drukken en de progamma begint gewoon als een zondag progamma te draaien
Ik zie het verschil tussen "slapen" en "weg" niet op de toon. 

En wat helemaal fantatisch zou zijn. Maar dat is een ding voor de toekomst. 

Dat je toon app bv 10 km van je huis automatisch op thuis springt. Dit door jou aangegeven aantal km van huis. 
Dit door plaats bepaling. Hiermee zal eneco een voorloper zijn. 

Hoi Simon,
Als je zoekt op zondag, dan komt jouw idee wel naar voren, want het is reeds meerdere keren verzocht!
Het is een instelling uit de Honeywell tijd en in mijn werkzaam leven heb ik van die optie ook veel gebruik gemaakt.