Joulo functionaliteit (temperatuurverloop) in Toon | Eneco Community
vraag

Joulo functionaliteit (temperatuurverloop) in Toon

• 27 december 2016
  • 1 reactie
  • 159 Bekeken

Badge
N.a.v mijn vraag aan Quby naar een Joulo kreeg ik het onderstaande antwoord.
Zeer hoopgevend.....
Maar mijn ervaring met dit soort uitspraken is wel dat het soms nog erg lang duurt of zelfs dat zo'n heel project wordt gecancelled. We zullen zien.
(Ik heb de naam van de afzender anoniem gemaakt om hem niet te compromitteren)

Hoi Bob,

Bedankt voor je bericht. Goed om te horen dat je tevreden bent met Toon en dat je zo bezig bent met je energieverbruik.

We willen graag dat onze klanten Toon kunnen gebruiken om nog meer te leren over het energieverbruik in huis. Daarom wordt er bij Quby hard gewerkt aan nieuwe functionaliteiten op Toon die je gaan helpen om meer inzicht te krijgen in wat er allemaal gebeurt in je huis.

Joulo is een apparaatje waar we een aantal tests mee hebben gedaan omtrent energie inzicht. We hebben hier veel van geleerd en Quby heeft besloten de tests met het losse apparaat te stoppen en de technologie in Toon te verwerken.

Het is dus niet mogelijk om in het bezit te komen van een Joulo stick.

Vriendelijke groet en de beste wensen voor 2017.

Xxxxxxxxx

Partnership Manager

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

1 Reactie

Dit was te verwachten uiteraard en dit (de opname in Toon) roep ik zelf ook al een tijdje sinds ik de mogelijkheid van deze algoritmes had getest.
Zoals eerder gemeld zijn de octrooien van Joulo door de overname van Quby in handen van Quby gekomen.