Inlogpoblemen | Eneco Community

Inlogpoblemen


Reputatie 1
Badge +2
Er zijn wat problemen geweest, niet met gas of elektra, of zoals vorige keer het onderhoudscontract, maar nu met de software, dus gebruik van de PC voor Eneco internet en met name Mijn Eneco. Ik benm al heel lang klant en heb onlangs mijn contract weer voor 3 jaar verlengd. Ik weersta alle aanbiedingen van anderen en blijft dus als goede klant Eneco trouw. Maar verwacht dan wel een zekere service terug.
Even over vorige keer toen was al 3 jaar de onderhoudsman van de cv en boiler ketel niet geweest. Ik heb uiteraard gereclameerd, maar kreeg maar geen antwoord. Dat heeft echt maanden geduurd tot dat ik het probleem om community zette. Toen ineens antwoord van een enecolid en later een excuses telefoontje en omdat de technicus 3 jaar niet geweest was, kreeg ik één jaar (ongeveer) aan geld terug. Had ik helemaal niet om gevraagd, ik wilde gewoon antwoord. Maar goed had een jaar voor niets betaald dus dat is gelijk opgelost. Nu met de verlenging ben ik ook menig maal gebeld, uiteraard of ik maar wilde verlengen. Ik wilde eerst nog één en ander bekijken, maar in feite dus ja gezegd, en 3 jaar was het advies is beter dan 4 jaar. Nou prima. Ik kon alles nalezen in mijn Eneco, maar die reageerde niet meer op het wachtwoord. Dat wordt nooit en nergens gerepareerd, je moet een nieuw wachtwoord maken, dat is overal zo, de nieuwe techniek.. Kreeg een mail om het nieuwe wachtwoord in te vullen, dat tig echt tig keer geprobeerd, ging niet. Validatiefout. Nou dat heb ik doorgegeven via de mail, maar weer geen antwoord. Ik ben nu niet van plan maanden te wachten dus weer een mail gestuurd. En wilde het weer op de community als topic zetten. Maar ja zonder wachtwoord kom je er niet. Ik zag weer staan wachtwoord vergeten, dus heb ik daar weer op geklikt. Kreeg eenzelfde mail met schema, vulde 2x het nieuwe wachtwoord in en nu geen validatiefout, het wachtwoord werd aangenomen. Alleen werken deed het niet. Je schijnt een wachtwoord voor Eneco en voor de Community te moeten hebben. Nou via via toch hier op de community, maar ben niet erg gelukkig. Kost je zeeën van tijd, krijg foutmeldingen en via zelf constant proberen uiteindelijk op de community. Overigens ook in mijn Eneco kon ik niets van het contract en andere gegevens bekijken, want ze vragen er wederom om een wachtwoord, En Eneco zwijgt. Ik hoop dat ze het toch eens in orde maken zodat ik met welke wachtwoorden dan ook overal bij kan.

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3
L.J.F. de Ruiter wrote:

Er zijn wat problemen geweest, niet met gas of elektra, of zoals vorige keer het onderhoudscontract, maar nu met de software, dus gebruik van de PC voor Eneco internet en met name Mijn Eneco. Ik benm al heel lang klant en heb onlangs mijn contract weer voor 3 jaar verlengd. Ik weersta alle aanbiedingen van anderen en blijft dus als goede klant Eneco trouw. Maar verwacht dan wel een zekere service terug.
Even over vorige keer toen was al 3 jaar de onderhoudsman van de cv en boiler ketel niet geweest. Ik heb uiteraard gereclameerd, maar kreeg maar geen antwoord. Dat heeft echt maanden geduurd tot dat ik het probleem om community zette. Toen ineens antwoord van een enecolid en later een excuses telefoontje en omdat de technicus 3 jaar niet geweest was, kreeg ik één jaar (ongeveer) aan geld terug. Had ik helemaal niet om gevraagd, ik wilde gewoon antwoord. Maar goed had een jaar voor niets betaald dus dat is gelijk opgelost. Nu met de verlenging ben ik ook menig maal gebeld, uiteraard of ik maar wilde verlengen. Ik wilde eerst nog één en ander bekijken, maar in feite dus ja gezegd, en 3 jaar was het advies is beter dan 4 jaar. Nou prima. Ik kon alles nalezen in mijn Eneco, maar die reageerde niet meer op het wachtwoord. Dat wordt nooit en nergens gerepareerd, je moet een nieuw wachtwoord maken, dat is overal zo, de nieuwe techniek.. Kreeg een mail om het nieuwe wachtwoord in te vullen, dat tig echt tig keer geprobeerd, ging niet. Validatiefout. Nou dat heb ik doorgegeven via de mail, maar weer geen antwoord. Ik ben nu niet van plan maanden te wachten dus weer een mail gestuurd. En wilde het weer op de community als topic zetten. Maar ja zonder wachtwoord kom je er niet. Ik zag weer staan wachtwoord vergeten, dus heb ik daar weer op geklikt. Kreeg eenzelfde mail met schema, vulde 2x het nieuwe wachtwoord in en nu geen validatiefout, het wachtwoord werd aangenomen. Alleen werken deed het niet. Je schijnt een wachtwoord voor Eneco en voor de Community te moeten hebben. Nou via via toch hier op de community, maar ben niet erg gelukkig. Kost je zeeën van tijd, krijg foutmeldingen en via zelf constant proberen uiteindelijk op de community. Overigens ook in mijn Eneco kon ik niets van het contract en andere gegevens bekijken, want ze vragen er wederom om een wachtwoord, En Eneco zwijgt. Ik hoop dat ze het toch eens in orde maken zodat ik met welke wachtwoorden dan ook overal bij kan.



Hoi L.J.F. de Ruiter,

Wat zonde om te lezen dat je tegen meerdere problemen aanloopt en het nu niet lukt om in te loggen. Om de situatie nader voor je uit te zoeken wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen. Wil je hierin aangeven welke e-mailadres je gebruikt en of je dit probleem in de online omgeving of ook in de app?

Groet, Audrey

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen