ideeenbus toon. | Eneco Community

ideeenbus toon.

• 14 december 2012
  • 26 reacties
  • 1373 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

26 Reacties

sorry van 2x post maar mag blijkbaar een reactie niet "opknippen"

Als je je bluetooth setje aansluit op je telefoon...maak je je dan ook zorgen (Buiten het feit dat GSM a5/x al een tijdje openligt?)
Zwave is overigens beveiigd. net zoals je bluetooth setje moet je hem zeg maar pairen. Hij luistert en zendt dan alleen naar je Toon.
(Zwave wardriving is nog niet uitgevonden en kan ook niet)
Weet niks van Zwave dus neem het voor nu voor waar aan BT tja laten we dat maar wederom op ander forum discussieren zoals toon topic op Tweakers.net
kunnen we wellicht wat meer de techniek in duiken (me gebruikers naam is identiek daar denk ik :P)

De communicatie naar buiten met Toon is beveiligd en goed beveiligd. Niet af te luisteren en geen MITM praktijken.

Tsja, moet ik even doorgaan?

Van mij mag je
Terwijl men de eerder genoemde beveliginging toevoegd.
Ik kan wel die Toon van custom "software" voorzien .. echter liever dat Eneco dat doet.
l
iever heb ik dat de Toon applicatie developers een SDK uitbrengen en dat we zodoende de bruikbaarheid van Toon opschroeven.
Zoals eigen Zwave devices toe kunnen voegen en betere temp/cv besturing Leuk voorbeeld bv is mijn zonnescherm koppelen .. of wat individeele energie metertje(s)
- centrale agenda (voor gezin(sleden))
- notities/boodschappenlijstje (scann met je phone --> toon als "centrale locatie") opslag op usbstick oid.
- berichtjes (binnen gezin)
- WOL voor je PC's @ home (Wake on Lan)

Als je toch een tablet voor 120,- tegen de muur ramt .. maak er dan gelijk goed gebruik van Dat tie traag is intresseert me eigenlijk niet zo veel ..
maar je kan veel meer met dat ding zeker ook op besparings vlak