vraag

HomeKit support mogelijk met de Toon 2?

Reputatie 2
De nieuwe toon is een stuk sneller heb ik gehoord. Zou deze toon ook in staat zijn om HomeKit te ondersteunen?

Ik zou HomeKit ondersteuning graag zien want dan zou mijn thermostaat kunnen communiceren met al mijn andere apparaten zoals Philips Hue, Ikea TRÅDFRI etc.

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +8
Toon ondersteunt geen Homekit.
Toon ondersteunt uiteraard wel de Philips Hue lampen, ikea lampen zijn te koppelen aan de Hue bridge.
Reputatie 2
mAiden wrote:

Toon ondersteunt uiteraard wel de Philips Hue lampen, ikea lampen zijn te koppelen aan de Hue bridge.

Maar is het wel mogelijk? Of gaat dit never nooit gebeuren?
Reputatie 7
Badge +8
hiddecollee wrote:

mAiden wrote:

Maar is het wel mogelijk? Of gaat dit never nooit gebeuren?

Toon2 heeft geen hardwarematige chip aan boord voor Homekit, of het softwarematig ooit zal komen is afwachten
Gebruik toon izm olisto en je kunt via google je thermostaat, lampen, stekkers ect met je stem bedienen

Badge +2
Als Toon Homekit zou ondersteunen dan kunnen ook andere ontwikkelaars een app gaan maken om Toon uit te lezen en te bedienen. Ik denk niet dat Quby en/of Eneco daar op zitten te wachten, het verdien model gaat dan op z'n kant.
mpleizr wrote:

Gebruik toon izm olisto en je kunt via google je thermostaat, lampen, stekkers ect met je stem bedienen

Ziet er goed uit Mark!
De bediening met Olisto en Google loopt nu wel heeel erg voor op IOS.
Die (Google) maken goede sier zeg!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen