Hoge Jaarnote | Eneco Community

Hoge Jaarnote

• 14 februari 2015
  • 0 reacties
  • 99 Bekeken

Eigenlijk heb ik een simpele vraag/constatering:

1-Hoe kan het zijn dat Eneco mijn een jaarrekening voor stadsverwarming stuurt van €2700,- zonder dat mijn meter bekend is.

2-Waarom gebeurt dit al voor het tweede jaar en hebben mijn 11 telefoontjes niet kunnen bijdragen aan het op orde brengen van de administratie van Eneco?

3-Waarom als er zeer grote afwijkend verbruik kan worden geconstateerd neemt niemand van Eneco even contact op in het kader van klantvriendelijkheid.

4-Waarom staat er als ik telefonisch aangeef zelf geen contact meer op te nemen over deze kwestie en het op zijn juridische verloop laat "toevallig" de volgende dag een medewerker voor de deur om de meter te bekijken en de standen op te nemen. Gelukkig was Eneco "toevallig" me deze werkzaamheden bezig. De andere 200 appartementen waren blijkbaar niet nodig.

5-Waarom doen jullie ondanks de monopoly m.b.t. het Rotterdamse stadsverwarming aanbod niet iets beter jullie best de kant wat service te bieden. We betalen al genoeg voor het product. Mogen we dan niet wat terug verwachten buiten duur betaalde warmte.

Als laats ben ik blij dat ik via deze weg toch even mijn vragen en ongenoegen heb kunnen delen met mijn mede Eneco gebruikers en de rest van de wereld. Dank daarvoor. Daarbij wil ik melden dat ik zeer welwillend ben de bovenstaande punten onder het genot van een kop koffie nogmaals rustig te bespreken om te kijken of hier voor mij en elke Eneco klant nu en in de toekomst en oplossing voor bedacht kan worden. Kunnen jullie tevens mijn meterstanden en meternummer komen bekijken 😉

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.