Gezocht: Toon-gebruikers! | Eneco Community

Gezocht: Toon-gebruikers!

• 21 april 2015
  • 0 reacties
  • 296 Bekeken

Reputatie 4
Badge
  • Community manager Toon (tijdelijk)
  • 137 reacties
Onlangs kreeg ik onderstaande mail van student Steven Hiddink. Hij is bezig met een onderzoek naar de effectiviteit van Toon en zou hiervoor graag een aantal Toon-gebruikers voor interviewen.

Ik wil deze student graag helpen met het doen van zijn onderzoek, omdat de uitkomsten ook voor Eneco interessant kunnen zijn. Overigens is Eneco niet inhoudelijk betrokken bij het onderzoek van Steven. Het contact tussen de deelnemers en Steven verloopt dan verder ook volledig buiten Eneco om.

Als jij Steven ook wilt helpen, laat dan een reactie achter in dit topic, of stuur hem direct een mail. Zijn contactgegevens vind je in onderstaande tekst.

Hallo community leden,

Mijn naam is Steven Hiddink en ik heb een verzoek aan jullie. Voor de Master opleiding Business Administration aan de Radboud Universteit Nijmegen voer ik een onderzoek uit naar de effectiviteit van de Toon thermostaat van Eneco. Voor dit onderzoek worden er begin mei groepsgesprekken gehouden met Toon-gebruikers en mensen die nog geen Toon of vergelijkbare apparatuur gebruiken.

Het doel van het project is om inzicht te krijgen in hoe de mensen Toon gebruiken en de effecten hiervan op milieubewustzijn en merk imago. Om dit project te voltooien heb ik Toon-gebruikers nodig die aan mijn onderzoek willen meewerken. Mijn verzoek aan jullie is dan ook om hier aan deel te nemen. De groepsgesprekken zullen ongeveer anderhalf uur duren en plaatsvinden op de Radboud Universiteit in Nijmegen. Er zullen in totaal drie sessies plaatsvinden.

Degene die geïnteresseerd zijn in deelname kunnen hieronder een reactie achterlaten of direct contact opnemen met mij via het onderstaande emailadres. Ook ben ik via dit adres bereikbaar voor eventuele verdere vragen aangaande het onderzoek en deelname. Ik zou deelname ontzettend op prijs stellen en er zijn maar een paar mensen nodig per sessie!

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,
Steven Hiddink
Radboud Universiteit Nijmegen
e-mail: s.j.hiddink@student.ru.nl

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.