Functie knop : Verzoek nieuwe berekening van termijnbedrag | Eneco Community
beantwoord

Functie knop : Verzoek nieuwe berekening van termijnbedrag

• 25 april 2019
  • 3 reacties
  • 262 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2
Ik lees op dit forum verschillende topics om via de moderator verzoeken in te dienen om nieuwe berekeningen te laten maken van het termijnbedrag en deze dan te pushen naar de toon thermostaat.

Is het een idee om een knop in de toon app/thermostaat te implementeren waarmee je aangeeft dat het termijn bedrag gewijzigd is? En dat je d.m.v. deze manier aan Eneco kenbaar maakt dat je een nieuwe berekening wilt ontvangen op de toon thermostaat. Dit scheelt de moderators alle verschillende topics afstruinen naar verzoeken voor termijnwijzigingen en is voor de klanten zonder account op dit forum ook handig.

Mvg
icon

Beste antwoord door Emel 25 april 2019, 16:02

@Eneco_gebruiker

Bedankt voor je bericht. Het is inderdaad een heel goed idee. Ik geef het door aan de productontwikkelaars.

Groet, Emel
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 3
Badge
@Eneco_gebruiker

Bedankt voor je bericht. Het is inderdaad een heel goed idee. Ik geef het door aan de productontwikkelaars.

Groet, Emel
Reputatie 3
Badge +1
Ik zou het zelfs willen aanscherpen. Aangezien Eneco weet dat het termijnbedrag is aangepast, zou ik verwachten dat de push automatisch gaat (voor Eneco klanten dan toch).
Klopt Menno!
Het is een al zeer lang geuite wens.
Het komt nog erg vaak voor dat “vergeten” wordt Toon®️ aan te laten passen.

Maar zelf vermoed ik dat op termijn de ingave van het ingeschatte jaarverbruik en eventueel andere parameters door de Toon®️ gebruiker zelf ingevoerd kan worden.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen