Foscam ip cam TOON is de ziel van je huis,geef hem ogen en oren. | Eneco Community
vraag

Foscam ip cam TOON is de ziel van je huis,geef hem ogen en oren.

• 19 augustus 2015
  • 7 reacties
  • 1792 Bekeken

Het zou niet mis zijn om FOSCAM ipcam te integreren in TOON. Met een twee weg audio ipcam,kan je praten en luisteren observeren wat er gebeurt in je nest.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

7 Reacties

Badge +5
Hoi Gud.francoys, wat is het voordeel om deze in Toon te integreren? Als app is hij al beschikbaar voor smartphones en bovendien in de Nas servers ook met een link naar je smartphone. Dan wordt het via Toon toch behelpen of zie ik dat verkeerd?
...Het zou gewoon zo mooi compleet zijn Toon op afstand app op je smartphone of tablet en daar een tegeltje met beeld van je ipcam.
En verder kan TOON op de achtergrond de camera gebruiken als bewegings of aanwezigheidsensor dat het licht uit doet of juist weer aan terwijl de Stofzuigerrobot en zijne meester 'de grasmaaierrobot' vroeger als gepland terug naar hun laadstation toe laat rijden,omdat jij een dagje verlof hebt of omdat de kinderen spijbelen omdat ze denken 'vol leert' te zijn. Heb nog 237 andere ideeën sinds toon maandag tegen mijn muur steekt ,-)
Tegen die tijd is je Toon opgeblazen en zit je je alleen maar te ergeren..................

Ik zou m'n energie maar eens steken in het lezen van de zaken die op het forum zijn/worden behandeld.
Badge +5
Tegen die tijd is je Toon opgeblazen en zit je je alleen maar te ergeren..................

Ik zou m'n energie maar eens steken in het lezen van de zaken die op het forum zijn/worden behandeld.

Ja dan krijg je zo'n gevoel van "Droom lekker verder" maar eerst de schakelschema's maar eens realiseren waar al een jaar "belangstelling" voor is.

Ja dan krijg je zo'n gevoel van "Droom lekker verder" maar eerst de schakelschema's maar eens realiseren waar al een jaar "belangstelling" voor is.

Precies Theo,

Want ik ga me steeds meer irriteren dat ik onvoldoende met die slimme stekkers kan doen.
Sommige heb ik al vervangen door een ouderwetse schakelklok; te gek voor woorden.
Als ik de laatste ontwikkelingen moet geloven wordt er pas tegen het eind van dit jaar daar energie in gestoken.

Vandaar ook dat ik hem eerst eens verwees naar allerlei topic's over Toon, zodat je en beetje een idee krijgt wat je aan de muur hebt hangen met alle mogelijkheden en onmogelijkheden.
ik heb al een video bewaking systeem zelf geïntegreerd, ik heb geen behoefte om dit op toon te kunnen zien, dit zogt alleen maar voor veel vertraging en je hebt zeer waarschijnlijk een snellere toon nodig die veel energie gaat verbruiken. ik doe dit gewoon via smart apps en mijn thuis NAS server.