Forum op mobiel? | Eneco Community

Forum op mobiel?

• 2 februari 2015
  • 12 reacties
  • 271 Bekeken

Zou het mogelijk zijn deze forum te koppelen aan een app zoals Tapatalk? Het zou het volgen van dit forum erg vergemakkelijken op bijvoorbeeld een ipad of tablet.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

12 Reacties

Reputatie 4
Badge +2
Bedankt voor de tip tovertover,

We onderzoeken zeker de mogelijkheden om de community ook op mobiel beter aan te bieden. Ik kan er nog geen beloftes of planningen aan vast hangen, maar we gaan er mee aan de slag 🙂
Reputatie 4
Badge +5
Tapatalk is inderdaad super handig op de mobiele telefoon.

Vind trouwens de huidige opzet niet gebruiksvriendelijk, even de laatste nieuwe berichten vinden valt niet echt mee of ik kijk er helemaal langs.
Uiteraard hebben wij dat al meer dan 1 jaar geleden ook gevraagd, met name toen de nieuwe lay-out van dit forum van start ging.

Zoek maar eens op tapatalk............

Helaas ging Eneco niet in op ons verzoek en voor zo ver ik het nu begrijp zal het in de toekomst ook niet gebeuren.
jammer, het lezen en volgen van dit forum is niet de meest gemakkelijke opgave op een ipad...
Tja dat vonden wij toen ook uiteraard. Gelukkig is de mobiele versie van de site tgenwoordig redelijk goed te volgen. Via de iPhone doe ik dat vele malen per dag!

Ik gebruik Tapatalk al jaren............
Er is net weer een nieuwe versie uit.
Je hebt volgens mij de zoekfunctie niet gebruikt, dus heb ik zelf maar even de links voor je gezocht:

https://forum.eneco.nl/actueel-87/eneco-forum-wordt-vernieuwd-help-jij-mee-6216

https://forum.eneco.nl/stel-vraag-61/forum-link-5833/index1.html#post34723
Badge +5
jammer, het lezen en volgen van dit forum is niet de meest gemakkelijke opgave op een ipad...

Hallo tovertover, wat is er niet zo gemakkelijk dan aan het forum via de iPad? Ik bezoek het forum vaker via de iPad dan via de desktop.
Hoi Theo,

Zoals ik meldde geldt dat ook voor de iPhone; het is prima te doen.
Maar wat tovertover met name bedoelt is de gebruiksvriendelijkheid van Tapatalk.
Sortering (nog niet) gelezen staan standaard voor je klaar en reageren is erg makkelijk; enz enz
Nu op je iPad en/of iPhone werk je toch in diverse frames op je scherm; terwijl tapatalk alleen het frame voorzet wat je hebt geselecteerd.

Vandaar dat ik er al lang geleden over begon, maar toen bleek al gauw dat we dat konden vergeten......
Nu uit de reactie van Stefan zou je kunnen afleiden dat het toch een kans maakt...........
Hij zegt: ik kan er nog geen beloftes aanhangen..........; nou afwachten dan maar.
Badge +5
Hoi Theo,

Zoals ik meldde geldt dat ook voor de iPhone; het is prima te doen.
Maar wat tovertover met name bedoelt is de gebruiksvriendelijkheid van Tapatalk.
Sortering (nog niet) gelezen staan standaard voor je klaar en reageren is erg makkelijk; enz enz
Nu op je iPad en/of iPhone werk je toch in diverse frames op je scherm; terwijl tapatalk alleen het frame voorzet wat je hebt geselecteerd.

Vandaar dat ik er al lang geleden over begon, maar toen bleek al gauw dat we dat konden vergeten......
Nu uit de reactie van Stefan zou je kunnen afleiden dat het toch een kans maakt...........
Hij zegt: ik kan er nog geen beloftes aanhangen..........; nou afwachten dan maar.

Afwachten inderdaad Ton, het is te hopen dat Tapatalk er een keer komt.
Badge +5
Mee eens, de laatste layout van Tapatalk is broddelwerk maar wel handiger dan deze Eneco forum UI.
Helaas zit het bij Eneco in het zogenoemde "Vat".
Je hebt een duimpje voor je reactie.
Reputatie 4
Badge +5
Dank je wel. Ben benieuwd wanneer het forum bereikbaar is via tapatalk.
Dank je wel. Ben benieuwd wanneer het forum bereikbaar is via tapatalk.

Het enige wat weer bereikt is dat het toch weer even onder de aandacht van Eneco/Stefan is gebracht.

Toen ik en enkele andere forumleden een jaar geleden bij Insided waren; is Tapatalk dus naar voren gebracht, maar gezien de reactie toen, ga ik er van uit dat het in een "stoffige lade" blijft liggen.
De reactie nu van Stefan geeft wat meer hoop; afwachten maar!