Eneco Toon nu ook op Facebook | Eneco Community

Eneco Toon nu ook op Facebook

• 13 maart 2013
  • 9 reacties
  • 1834 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4
Goede service Eneco Toon op Facebook  http://www.facebook.com/ToonEneco?ref=ts&fref=ts

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

9 Reacties

Reputatie 3
Badge
Deze pagina is er om dingen en handige dingen te delen, deze pagina word niet zelf beheerd door Eneco, maar door een gebruiker van de Toon®️ van Eneco
Reputatie 3
Badge +3
Ze moeten iig wel even de foto's aanpassen 🙂
Reputatie 3
Badge +4
Is toch echt mis leidend dan .
Reputatie 3
Badge
Zo trappen mensen in veel dingen. Ik heb geen Facebook dus kan niet inloggen maar is het echt reclame met misleiding of een echte fan?
Reputatie 5
Badge +3
@Allen
We zijn ervan op de hoogte dat dit kanaal door een Toon fan is opgestart. Dit is natuurlijk geweldig vanuit het merk Eneco en het product Toon –perspectief. We monitoren de pagina wel een beetje, voor het geval er berichten op komen die om een reactie van ons vragen 😉
Reputatie 6
Badge +1
Facebook pagina toon is op 8 februari geopend en sindsdien niet meer bijgewerkt. :(
Staat nog een oude Toon op en een oude App. Toch jammer dat de Toon fan, deze pagina niet up to date houd. :(

mijn mening:Als je hem dan op z'n media opend en Eneco laat het oogluikend toe, hou die pagina dan ook bij. En als dat, om wat voor reden niet lukt, geef het account aan Eneco ( als ze dat willen) of sluit hem weer. Mensen die nu Toon zien op facebook, zien een andere Toon als van de reclame. Toch raar en heel erg jammer.
Reputatie 3
Badge
Ik heb geen facebook maar mogelijk kan de pagina van eneco een bericht naar deze gebruiker sturen?
Reputatie 5
Badge +3
@jvp en @Jeroen,
We houden het nog even in de gaten. Als er over een tijdje nog steeds niets bijgewerkt is, dan sturen wij even een berichtje naar de eigenaar van de pagina.
Reputatie 3
Badge
Het gaat uiteindelijk om de reputatie van Toon & Eneco... Fanpage is leuk zolang deze ook bijgewerkt wordt. Misschien kan je iets voor hem betekenen zodat hij het ook leuk vind om hem te blijven bijwerken, Zal tenslotte ook wel een eneco klant zijn.