Eigenwijze klantjury voor Toon® Hackathon gezocht! | Eneco Community

Eigenwijze klantjury voor Toon® Hackathon gezocht!

• 3 februari 2015
  • 29 reacties
  • 1579 Bekeken

Reputatie 4
Badge
  • Community manager Toon (tijdelijk)
  • 137 reacties
Wil jij ons jurylid zijn tijdens de Toon Hackathon? Het komt hier op neer: in het weekend van 6, 7 en 8 maart vragen wij groepen ontwikkelaars en andere creatieven om ideeën voor Toon te bedenken, direct een demo te maken én -op zondag 8 maart- te presenteren aan de jury. Jureer jij mee?

Hacken?!
De ontwikkelaars gaan Toon natuurlijk niet écht hacken. De naam ‘Hackathon’ wordt gebruikt voor bijeenkomsten waar ontwikkelaars een weekend lang (dag en nacht) bij elkaar gaan zitten. Achter hun computer bedenken zij samen nieuwe apps. Hiervoor gebruiken ontwikkelaars informatie van een ander platform. In dit geval dus die van Toon. Dit gaat niet om Toon bij mensen thuis, maar om een testomgeving, met ‘nep informatie’ van onze klanten..

Wat betekent dit voor klanten?
We hopen natuurlijk dat de ontwikkelaars zo veel mogelijk nieuwe apps maken. De mogelijkheden zijn eindeloos. En daarom willen we je graag via Vrienden van Toon vragen om mee te denken! Later hoor je hier meer over…

Wat verwachten wij van de jury?
Wij vinden het heel belangrijk dat klanten mee jureren. Daarom zijn we op zoek naar een representatieve en ‘eigenwijze’ klantjury waarvan één klant een voorzittersrol vervult. De klantjury krijgt een belangrijke stem binnen de vakjury. Op zondag 8 maart presenteren de groepen hun ideeën voor Toon. Deze ideeën worden vervolgens beoordeeld door zowel de vakjury als de klantjury. Om 16.00 uur vindt de prijsuitreiking plaats en we sluiten af met een gezellige borrel. Locatie: Amsterdam

Meld je aan als jurylid!
Dus: vind je het leuk om op 8 maart te komen jureren? Dan horen we graag van je! Laat een reactie achter in dit topic als jij erbij wilt zijn, dan nemen wij contact met je op.

Meer weten over de Toon Hackathon?
Nieuwsgierig geworden en wil je meer weten over de Toon Hackathon? Neem een kijkje op www.toonhackathon.nl.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

29 Reacties

Hoi Marco,

Ja hoor hier meld ik me aan voor deelname aan de klantjury.
Ik denk eigenwijs genoeg te zijn om nieuwe ideeën samen met anderen in de klantjury te beoordelen.
Reputatie 4
Badge
Ha Brandje,

Dank voor je aanmelding! Binnenkort neem ik via een pm contact met je op. Hopelijk volgen snel meer aanmeldingen. Promoot jij een beetje met me mee? 😳 Dank!!

Fijne avond,

Marco
Hoi Marco,

Uiteraard!

Jij ook een fijne avond!
Even een extra oproep voor mede forumleden!!

Wie durft het aan om zich ook als JURYLID aan te melden??
Badge +5
Hallo Marco en Ton. Lijkt me best leuk als jury mee te doen echter heb ik dit weekend iets gepland staan wat ik niet kan maar ook niet wil uitstellen.
Echt jammer maar volgende keer beter.
Hallo Marco en Ton. Lijkt me best leuk als jury mee te doen echter heb ik dit weekend iets gepland staan wat ik niet kan maar ook niet wil uitstellen.
Echt jammer maar volgende keer beter.

Ai jammer Theo!

Je krijgt meteen een idee van er leeft inzake het API-gebeuren in de markt.
Reputatie 7
Badge +7
ik zou het ook graag willen , maar dan zou ik met iemand mee moeten kunnen rijden .
anders word het niks :(
zijn er aankomende jury leden , die vanaf goeree overflakkee / voorne putten gaan ???
en weer terug :)
laat dan wat weten .
ik zou het ook graag willen , maar dan zou ik met iemand mee moeten kunnen rijden .
zijn er aankomende jury leden , die vanaf goeree overflakkee / voorne putten gaan ???
laat dan wat weten .

Hoi Jan,

Ik hoop dat er iemand zich aanmeldt. Ik heb best zin om met jou in de jury te zitten, toch............
Kijk ik heb een makkie; ik heb makkelijk praten; geef gas en ik ben er............
Ik zou zeggen uit het R'damse zal toch ook wel iemand daar naar toe gaan.
Ook dit topic even ververst.

Als API in je belangstelling staat neem dan plaats in de jury!!
Reputatie 7
Badge +7
laat dan wat weten .

Hoi Jan,

Ik hoop dat er iemand zich aanmeldt. Ik heb best zin om met jou in de jury te zitten, toch............
Kijk ik heb een makkie; ik heb makkelijk praten; geef gas en ik ben er............

ik hoop het Ton ,
zou best leuk zijn
we wachten af 🙂
Even maar weer dit topic naar voren gehaald!!

Wie meldt zich ook aan???????
Even maar weer dit topic naar voren gehaald!!

Wie meldt zich ook aan???????

Nog steeds niemand???????
Reputatie 4
Badge +5
Lijkt me op zich wel de moeite waard zoiets maar ben afhankelijk van het openbaar vervoer, woon bijna in Limburg. Het is maar altijd de vraag of de treinen rijden en geen werkzaamheden zijn.
Reputatie 7
Badge +7
laat dan wat weten .

Hoi Jan,

ik hoop het Ton ,
zou best leuk zijn
we wachten af :)

De response blijft laag Ton,
jammer

De response blijft laag Ton,
jammer

Dat kan je wel zeggen Jan!
Valt me eigenlijk zwaar tegen!

En dat met 5823 leden...............
Badge
Hallo Marco en Ton, leuk initiatief - ik meld me graag aan als lid van de klantjury als dat nog kan.

Gr
Michael
Reputatie 3
Badge
Ik wil ook best wel deelnemen als jury!
Lijkt mij zeer leuk!
Kijk nog een aanmelding!

Maar blijven de meerdere forumleden....................??????????
Reputatie 4
Badge
Hoi Michael,

Dank voor je enthousiaste aanmelding! Ik ga je binnenkort (met als de andere aanmelders) meer info sturen via een privé bericht. Via LinkedIN heb ik ook een aanmelding binnen gekregen en we gaan de oproep ook nog op andere plekken uit zetten. Ik heb er dus alle vertrouwen in dat we straks een lekker eigenwijs kritische klantengroep hebben die met ons mee gaan denken. Echt leuk!

Bye bye, Marco
Hallo,
Ik kan niet lezen waar het over gaat
Alle letters staan in een rij onder elkaar.
Stuur maar de info dan doe ik ook mee
Hallo,
Ik kan niet lezen waar het over gaat
Alle letters staan in een rij onder elkaar.

Tik op Google Hackathon Eneco in en je hebt alle gegevens.
Waar het is, wat er gebeurt enz enz
Lijkt me erg cool hierbij te mogen jureren, hoewel ik nog niet heel lang in het bezit ben van een Toon ben ik wel sinds een paar maand bezig met het ontwikkelen van eigen domotica. Dat levert mij een eigenwijze kritische blik op.
Zou best willen, echter verhinderd, heb wel een suggestie voor de ontwikkelaars, koppeling met IFTTT
Heb wel een suggestie, dat Toon ook geplaatst kan worden op hetelucht verwarming.
Heb zelf drie maanden moeten wachten en tot 3x aan toe verteld dat het om hetelucht verwarming ging.
En uiteindelijk een monteur aan huis nee sorry meneer dat kan niet.
Contact gehad met Eneco ze zouden terugbellen over hoe of wat, maar zit nog steeds te wachten op een belletje.