Duimpje van Toon ook op de app | Eneco Community
vraag

Duimpje van Toon ook op de app

• 31 mei 2015
  • 6 reacties
  • 311 Bekeken

Reputatie 1
Badge
  • Energiekeling (level 11)
  • 66 reacties
Kan het "Duimpje van Toon" ( vergelijk ingeschat-werkelijk verbruik ) ook op toon op afstand app?
Om te zien of de ingeschatte kosten in lijn lopen met de werkelijke kosten is dat, voor zover ik weet, slechts via de toon zelf te zien terwijl dit juist een hele belangrijke indicator is om verrassingen te voorkomen.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

6 Reacties

Ik zou liever op de App Toon op afstand de status-balk van het verbruik zien, die geeft veel meer info!

Terecht zeg je om verrassingen te voorkomen; dat driehoekje en uitroepteken wat je dan krijgt, kan je dan beter interpreteren.

Wie weet wordt het reeds op de volgende update meegenomen?
Goed idee, dat zou ik ook graag in de app terug willen zien. Gewoon een soort van voortgangsbalk met daarin het verbruik werkelijk, verbruik geschat (optioneel: teruggave voor Zon) en het verschil in Euro's of kWh.
Inmiddels is wel al bekend dat er een update voor de App Toon op afstand komt ivm de Toon Zon
Reputatie 4
Badge +4
@Dekster,

Op dit moment is het nog niet mogelijk om via de app Toon op afstand, een vergelijking tussen het daadwerkelijk en het ingeschatte verbruik te zien. Jouw verzoek geef ik door aan de afdeling die verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van Toon en de apps. Wellicht wordt deze functie in de toekomst toegevoegd.
Reputatie 1
Badge
@EvavdZ

Hartelijk dank voor de info. Wel wil ik nog aangeven, ter verduidelijking, dat ik natuurlijk niet alleen het duimpje wil zien maar, zoals Ton ( @brandje ) ook heeft aangegeven, de gegevens welke in Toon achter het duimpje zitten.

Met vriende lijke groeten,

Serge
Reputatie 4
Badge +4
@Serge,

Graag gedaan. Het is me duidelijk dat het niet alleen om het duimpje ging.
Mocht je nog andere ideeën hebben, dan verneem ik het graag.