Denk je met ons mee over de nieuwe Toon app? | Eneco Community

Denk je met ons mee over de nieuwe Toon app?

• 17 april 2015
  • 28 reacties
  • 3802 Bekeken

Reputatie 3
Bij Eneco zijn we van plan om een nieuwe Toon app te ontwikkelen. Deze app wordt toegankelijk voor zowel Eneco klanten als niet-klanten. Wat het precies inhoudt, houden we nog even geheim. Ben je nieuwsgierig? En zou je graag willen meedenken over de naam? Graag nodigen wij je uit om deel te nemen aan onze nieuwe meedenksessie.

Meld je aan!
Aanmelden is eenvoudig, laat een reactie achter in dit topic en je doet mee! Op 21 april start de meedenksessie.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

28 Reacties

Laat ik de aftrap doen. I'm in doe graag mee
Reputatie 7
Badge +7
hier ben ik ook benieuwd naar,
het lijkt wel een beetje als iets van de concurent
die deze app al heeft voor klanten en niet klanten.
oeff dan lopen we wel achter.:$
Reputatie 5
Badge +3
Ik wil wel meedenken!!
Reputatie 6
Badge +1
Ik natuurlijk ook. Toon for all 🙂 of in het nederlands Alles in Toon.
Uiteraard wil ik ook meedenken over de naam van deze nieuwe App.
Leuk dat Eneco de App breed wil inzetten en laten gebruiken.
Kom maar op met de info!
Badge +5
Uiteraard ben ik ook van de partij. Laat maar komen die info.
Reputatie 4
Badge +5
Altijd leuk zoiets om mee te brainstormen.
Ik wil wel meedoen. Leuk
Kom maar op met de info!

Wellicht de universele verbruiksapp die de NLE ook gebruikt
Deze kunnen ze geheel zelf voorzien van functies die eneco belangerijk vind

Dit is dacht ik een onderdeel van de smile maar dan zoals gezegt universeel. Dat zal wel een vooruitgang zijn
Kom maar op met de info!

Wellicht de universele verbruiksapp die de NLE ook gebruikt
Deze kunnen ze geheel zelf voorzien van functies die Eneco belangrijk vind

Dit is dacht ik een onderdeel van de smile maar dan zoals gezegd universeel. Dat zal wel een vooruitgang zijn

Ik denk dat het een logisch gevolg wordt op de aankondiging dat Toon ook voor NIET Eneco klanten ter beschikking komt.
Op die wijze geef je die Niet -Eneco klanten vergelijkbare mogelijkheden, die wij als Eneco klanten met een daaraan gekoppelde server hebben.
Reputatie 3
Hi allemaal,

Leuk dat jullie willen meedoen met de nieuwe meedenksessie. Zijn er nog meer communityleden die graag mee willen denken?
Reputatie 3
Badge
Ja hier na afwezigheid van een lange tijd een persoon die interesse heeft
Reputatie 6
Badge +1
Ja hier na afwezigheid van een lange tijd een persoon die interesse heeft

Leuk dat je weer van de partij bent. Erg lang geleden. Is het huis klaar en Toon weer netjes op de muur?
Reputatie 3
Badge
Mijn huis is echt een prachtige woning geworden. 😉 toon doet al weer lange tijd zijn werk.
Ik denk graag mee
Krijg ik via d email het volgende bericht:

Beste Pedro1947,

foeke024 heeft een reactie geplaatst op uw topic: 'Wat wordt de naam voor onze nieuwe app?'.
Bekijk reactie.
Met vriendelijke groet,
Eneco

Klik ik op de aangegeven link. Denk je dat ik dan uitkom bij de auteur Foeke024. Misschien dat ik iets verkeerds doe. Ook is het mogelijk dat het systeem niet goed werkt. Omdat ik deze klacht ook van anderen ben tegengekomen denk ik, dat er sprake is van een systeemfout. Wanneer gaat Eneco dit oplossen? Zo lang dit niet is verholpen, voel ik mij niet meer geroepen als deelnemer aan het Eneco panel.

Beste Pedro1947,

foeke024 heeft een reactie geplaatst op uw topic: 'Wat wordt de naam voor onze nieuwe app?'.
Bekijk reactie.
Met vriendelijke groet,
Eneco

Klik ik op de aangegeven link. Denk je dat ik dan uitkom bij de auteur Foeke024. Misschien dat ik iets verkeerds doe. Ook is het mogelijk dat het systeem niet goed werkt. Omdat ik deze klacht ook van anderen ben tegengekomen denk ik, dat er sprake is van een systeemfout. Wanneer gaat Eneco dit oplossen? Zo lang dit niet is verholpen, voel ik mij niet meer geroepen als deelnemer aan het Eneco panel.

Wat is nu het probleem. De aanhef van de email ??? Of de link naar het bericht.
Badge +5

Beste Pedro1947,

Bekijk reactie.
Met vriendelijke groet,
Eneco

Hi Pedro zo doe je je zelf echt te kort om je niet meer geroepen te voelen.
Op de link van de email zou je in dit topic terecht moeten komen waar je vervolgens je bijdrage helemaal onderaan kunt intypen bij "reageer op dit bericht" of in iemands bericht "quote" intoetsen waardoor de mogelijkheid ontstaat dat bericht aan te vullen.
Probeer het nog eens, gaat het dan weer fout dan kan een moderator je wellicht wat beter ondersteuning geven.

Beste Pedro1947,

Bekijk reactie.
Met vriendelijke groet,
Eneco

Er is zeker geen systeemfout. De link in je e-mailbericht daar is niets mis mee.
Na het klikken daarop komt het bewuste topic in beeld. Vervolgens kies je de optie nieuwste eerst, die onder de reactie staat, die als eerste in dat topic is geplaatst.
Dan je klik zie je vervolgens de laatste reactie die geplaatst is.
Je hebt nu de mogelijkheid op zelf een nieuwe reactie te plaatsen.
Beste mensen,

Hartelijk dank voor jullie reacties. Ik zie dat het nu wel goed werkt. Tenminste in de groep waar ik nu mee communiceer.

Ik neem ook deel aan een discussiegroep, die zich bezig houdt met de naamgeving van de nieuwe Toon app. Daar gaat het mis. Nog sterker ik kan deze discussie in zijn geheel niet terug vinden.Wat zijn jullie ervaringen daarmee? Hoe bereik ik trouwens de moderator die hier over gaat?

Alvast dank voor jullie support.
Reputatie 7
Badge +6
@Pedro1947

Je kan nu wel aan deze discussie deelnemen, je profiel moest nog iets aangepast worden. Excuses voor het ongemak.
Badge +5
Beste mensen,

Hartelijk dank voor jullie reacties. Ik zie dat het nu wel goed werkt. Tenminste in de groep waar ik nu mee communiceer.

Ik neem ook deel aan een discussiegroep, die zich bezig houdt met de naamgeving van de nieuwe Toon app. Daar gaat het mis. Nog sterker ik kan deze discussie in zijn geheel niet terug vinden.Wat zijn jullie ervaringen daarmee? Hoe bereik ik trouwens de moderator die hier over gaat?

Geen moeite met deze discussie, hij staat regelmatig in het overzicht en eenmaal een bericht geplaatst wordt hij je favoriet. Je krijgt dan steeds een mail bij een nieuw bericht, zolang je favoriet blijft.

De moderator die hierover gaat is ook online en volgt de discussie dagelijks. Op die manier kun je rechtstreeks een vraag aan hem stellen al of niet in dit topic, cq discussie.;)
Beste mensen,

Graag gedaan!
@Folkert heeft een aanpassing gedaan en werkt het nu naar behoren??
Reputatie 3
Badge +1
Ik wil ook graag meedoen 😉
Reputatie 4
Badge +1
Jullie beginnen 21 april?... ben ik te laat om me nog aan te melden?