Blackberry en mobiele website Toon | Eneco Community

Blackberry en mobiele website Toon

• 27 oktober 2013
  • 17 reacties
  • 1489 Bekeken

• Komt hier vaker (level 8)
  • 17 reacties
Hallo, sinds dit jaar kan ik met mijn Blackberry, de + toets niet meer gebruiken op Blackberry, kan namelijk niet 'omhoog' scrollen. Met als gevolg dat ik op afstand mijn toon dus niet meer kan bedienen (meestal wil je kachel aanzetten via + toets) ]
Zijn er meer gebruikers!?

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

17 Reacties

Ik neem aan dat jij de web versie gebruikt?
Voor Blackberry is helaas geen app, dus inderdaad de webversie die niet werkt...althans op mijn Blackberry:(
Mis ik iets? Webversie?
Ja je mist zeker iets!

Op een iPhone en Androit draaien App's voor Toon op afstand.
Voor een BB niet, dus als de BB gebruikers gewoon via de browser https://toonopafstand.eneco.nl/index_pc.html
dan bereiken ze hetzelfde!
Geldt ook voor de eerder genoemde, die wel een App gebruiken.
Ik denk dat ik in de handleiding hierover heen heb gelezen dit is geweldig handig.
Die staat direct bij me favorieten.

@Jack033 al via de Blackberry-key en dan bij instelling getracht javascript aan te schakelen?
Waarom dat?
Kan je geen App installeren??
Ik heb de app ook geinstalleerd staan, maar dit is handiger op bepaalde plekken waar ik geen H+/3G dekking heb met me mobiel.
Java staat idd aan.....maar d eopmaak op mijn BB is dusdanig dan lees niet op scherm past en ik niet naar de + toetst kan scrollen:-(
Tijd voor een andere smartphone??
Reputatie 4
Badge
Welke BB heb je dan?
Is BB niet een beetje uit de tijd, tegenwoordig heb je ook BBM op Android e.d. dus misschien overstappen?
Volgens mij hebben we het daaar al over gehad!
Reputatie 4
Badge
Nou ik weet niet waar jij kijkt, maar ik zie nergens staan welke BB hij heeft.

En we weten dat je ongeduldig bent en altijd het laatste woord wil hebben.
Volgens mij is dat niet iterresant, vandaar dat ik ak geadviseerd had een andere smartfone te nemen.......................
Vragen naar welke is ook zinloos, want hij kan alleen maar via de webbrowser Toon op afstand gebruiken en juist op die webbrowser kan hij de + niet bereiken
Kijk zo simpel is het.
Reputatie 7
Badge +7
Welke BB heb je dan?
Is BB niet een beetje uit de tijd, tegenwoordig heb je ook BBM op Android e.d. dus misschien overstappen?

zeker is een BB uit de tijd , maarja het is het een of het ander.
niet iedereen neem zomaar ff een ander foon / of wil overstappen.
Tijd voor een andere smartphone??Goed advies. Daar doe ik er ook nog één bij: een andere thermostaat.
Reputatie 4
Badge
Zo simpel is het niet, want het kan ook een verkeerde instelling zijn die bij hem niet goed staat waardoor het niet volledig in beeld komt.
Vandaar mijn vraag welke hij heeft. Zo simpel kan het zijn.
Het lijkt me handiger om te kijken naar een oplossing voor het probleem, druk even op je bb key en dan opties en daar naar toestel. Kan je laten weten welke type jij hebt wat je provider is en toestel software versie.

Er is misschien wel nieuwe toestel software uit voor je waarin het wel werkt. Of al Opera Mini brower geprobeerd die wordt wel niet meer bijgewerkt, maar toch als het werkt kan je die voor de Toon gebruiken en voor de rest gewoon de standaard browser.