Automatische incasso werkt niet bij eneco | Eneco Community

Automatische incasso werkt niet bij eneco

• 11 maart 2015
  • 1 reactie
  • 210 Bekeken

Beste Eneco,

Ik heb al meerdere mails gestuurd dat de nota van februari niet is afgeschreven, maar heb hier geen reactie op mogen ontvangen. Vandaar dat ik maar via deze weg het voor elkaar probeer te krijgen.

Wederom is er geen automatische incasso gedaan vanuit jullie voor het betalen van mijn termijnbedrag van ...... euro (dit keer voor februari), welke ik op de 27ste van de maand heb gezet.

Ik heb in de vorige maanden ook al geregeld moeten mailen om te kunnen/mogen betalen. Ik vind dit echt geen goede zaak van Eneco. Het moet niet zo zijn dat de klant steeds Eneco moet attenderen op het betalen van een termijnnota, voor de zoveelste keer!!!

Kunnen jullie alsnog z.s.m. de termijnnota van januari laten afschrijven van mijn rekening? Op deze manier blijf ik bij met betalen en kom ik niet voor verrassingen te staan. Kan er ook voor gezorgd worden dat de automatische incasso vanaf nu elke maand gewoon goed verloopt? Ik ben het zat aan het worden dat ik moet zorgen dat ik kan betalen, dat moet echt anders gaan.

Ik zou het zeer op prijs stellen. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Dhr Ligtvoet

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

1 Reactie

Reputatie 4
Badge
Beste R.J.P.M. Ligtvoet,

Hartelijk welkom op onze Community en bedankt voor je vraag. Heel vervelend dat het automatisch incasseren niet goed loopt; de reden hiervan is dat er verschillende data in ons systeem staan. Je hebt ook een mail gestuurd naar onze klachtenafdeling en mijn collega heeft het inmiddels in behandeling genomen. Om het oplossen van dit probleem via 1 kanaal en 1 medewerker te laten verlopen, neemt hij spoedig contact met je op. Uiteraard koppel ik zijn oplossing voor de volledigheid wel terug op onze Community.

Groet Martijn