Automatisch updaten van Toon | Eneco Community

Automatisch updaten van Toon

• 20 maart 2013
  • 7 reacties
  • 1196 Bekeken

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 299 reacties
Niet dat ik het niet leuk vindt om toon handmatig te updaten. Een beetje pielen met electronica vindt ik als man geweldig. :D

Maar wat is de redenatie achter het feit dat toon niet automatisch update? Anno 2013 kan ik dat toch gewoon van een apparaat verwachten?

Eneco heeft hier vast een reden voor! Zo ja verander ik mijn vraag in: kan er een optie automatisch updaten bijkomen op toon?

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

7 Reacties

Reputatie 3
Badge
Er zijn veel mensen die de update niet meteen willen hebben maar willen afwachten of een versie goed werkt. Ik zou ook wel auto update willen zien en dan een bericht achteraf maar niet iedereen zou dit fijn vinden denk ik zo.
Nee, van de andere kant is het wel de verantwoording van eneco om een goed functionerende update door te voeren. Ik kan op mijn telefoon ook selecteren of ik apps handmatig of automatisch wil laten updaten. Voor mij alles op auto!
Opzich kan ik je redenatie volgen, maar vergelijk het eens met MS.
Ook daar heeft men de/een keuze ingebouwd:
  1. automatisch of
  2. alleen downloaden of
  3. alleen de melding

Als het op onze Toon zo geregeld zou worden ben ik het er mee eens.
Gezien de ervaring van een andere gebruiker moet ik er niet aan denken dat een apparaat automatisch gaat updaten. Op mijn telefoon staan ook alle apps op handmatig. Dan weet ik in ieder geval de oorzaak als in een bepaalde app de interface weer totaal is veranderd of als een app ineens niet meer goed werkt.
Vandaar dat ik voorstelde doe een keuze mogelijkheid. 
Dan blijf je 'baas in eigen buik' !
@Eric. Het is net wat je zelf wil. Ik doe thuis wel alles automatisch en mijn ervaring is dat als er iets fout gaat met een update dit meestal binnen een dag weer is verholpen. Daarom is de optie automatisch updaten aan/uit denk ik een hele goede!
Doe mij ook maar automatisch, als de update maar beter werkt dan het envelopje in het beeld.