Apart tabblad voor Toon vakantie-instelling | Eneco Community

Apart tabblad voor Toon vakantie-instelling

• 22 december 2017
  • 4 reacties
  • 267 Bekeken

Nu de vakantie is aangebroken, ontdek ik dat ik iets in de Toon mis: eigenlijk zou ik een tweede tabblad in de Toon willen hebben waarin mijn instellingen voor mijn CV voor tijdens de vakantie staan. Nu moet ik voor de komende twee weken alle instellingen voor de werkdagen veranderen en na de vakantie moet ik alles wéér opnieuw terugzetten voor tijdens mijn werkdagen. Met wee tabbladen: 1 voor werkdagen en 1 voor vakanties is dit voor altijd opgelost. Gemak dient de mens, toch?

4 Reacties

Ik denk dat ik misschien niet duidelijk genoeg geweest ben. Ik wil gewoon dat mijn CV opwarmt op bepaalde momenten. Ik ben gewoon lekker twee weken thuis en wil een apart vakantieprogramma voor wanneer ik thuis ben met verschillende dagelijkse instellingen (een nieuwe, apart tabblad) en ik wil een programma voor wanneer ik werk met verschillende dagelijkse instellingen (zoals ik tot nu toe gebruik).

Oké op elke dag de instelling Vandaag op Zondag, zoals we deze instelling kennen van de thermostaat ChronoTherm van Honeywell.

Daar gebruik ik en vele anderen de App Triggi voor.
Elke dag begint Toon met opwarmen en in de loop van de dag neemt Triggi de andere keuzes over.
Dat is instelbaar per dag; per periode; per temperatuur enz enz

En die keuzes kan je dus voor verlof en werken maken en met 1 druk op de button activeren.
Badge +1
Als je weggaat dan zou je de vakantiestand kunnen proberen, zoals Brandje terecht opmerkt.

Als je niet de hele tijd weg bent, zou je de nieuwe Drebbl thermopilot voor Toon eens kunnen uitproberen. Die merkt vanzelf of er iemand thuis is of niet en dan hoef je je programma niet eens aan te passen. Na de vakantie leert ie dan vanzelf door: je niet-vakantiepatroon. Gemak dient de mens! (en 'de planeet').

Zie Works with Toon pagina, onderaan:
https://www.toon.eu/works-with/
Ik denk dat ik misschien niet duidelijk genoeg geweest ben. Ik wil gewoon dat mijn CV opwarmt op bepaalde momenten. Ik ben gewoon lekker twee weken thuis en wil een apart vakantieprogramma voor wanneer ik thuis ben met verschillende dagelijkse instellingen (een nieuwe, apart tabblad) en ik wil een programma voor wanneer ik werk met verschillende dagelijkse instellingen (zoals ik tot nu toe gebruik).
Ik kies de vakantiestand in de winter met een vaste temperatuur van 12 a 13 grd.
Probleem opgelost en ik hoef in de programmainstellingen verder niets te wijzigen.

Reageer