Zonnepanelen | Eneco Community
vraag

Zonnepanelen

Mijn zonnepanelen app geeft oplevering aan maar toon geeft 0 aan en s'avonds geeft toon aan dat de pannelen 5 watt opwekken

10 Reacties

Dus je hebt Zon op Toon®️?
Dan ben ik bang dat je kWh-verbruiksmeter verkeerd om is aan gesloten. 1fase of 3fase?
Helaas komt dat nog al eens voor.
Als er bij jou een plaksensor is gebruikt vraag ik mij af of deze op de juiste led zit, omdat je ook ‘s-avonds opwek hebt.
Kan je ook een foto plaatsen van deze kWh-verbruiksmeter?
3fase en ja een plak sensor
Foto?
Reputatie 3
Badge +1
Hi@Rob1969ert , dat was bij mij ook gebeurd, maar ik zag overdag en s’nachts opbrengst. In mijn geval was de neutrale leiding en een van de fasen verwisseld. Uiteindelijk had de meter het opgegeven. Ik zou even de monteur laten langskomen, tenzij je zelf verstand hebt van elektriciteit is het verstandig om voorzichtig te zijn met 3-fasen installaties.
Exact Menno!
Dat meld ik ook idd in m’n eerste bericht, helaas gaat de ts daar verder niet op in.
Zelfs de sensor wordt soms verkeerd geplaatst, vandaar ook mijn vraag om een foto😳😳

Dit is de meter
Perfect!
Dan ziet het er naar uit dat de sensor goed geplaatst is.
Dan geldt wat ik eerder meldde dat deze kWh-verbruiksmeter verkeerd om is aangesloten.
Ik zou dan ook as maandag even bellen met 088 895 59 59
Dan zal er een monteur langs gestuurd moeten worden.
Oke bedankt ga ik maandag meteen bellen
Graag gedaan!👍

Laat je ons de afloop even weten?
Fijne zondag.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen