Wifi wachtwoord niet geaccepteerd door Toon | Eneco Community
beantwoord

Wifi wachtwoord niet geaccepteerd door Toon

• 16 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 224 Bekeken

Badge +1
  • Reageert regelmatig (level 9)
  • 18 reacties
Hoi ik heb 5 wifi netwerken met ww lengte van 25 karakters.
alle apparaten werken er op . behalve toon . zit netjes op de 2.4 GHZ . trekt toon dat niet . hij is wel ontzetten traag . vindt ik dan .

Het werkt . stond toch in het forum uit een aan . werkt dat kreng zonder opnieuw ww in te voeren
icon

Beste antwoord door ThehogNL 16 augustus 2019, 17:34

Het werkt . stond toch in het forum uit een aan . werkt dat kreng zonder opnieuw ww in te voeren

Ja bekende euvel. Bij invoeren lijkt het niet te werken. Uit en aan en dan werkt ie gewoon wel.
Wat precies de oorzaak is waarbij in sommige gevallen dit nodig is is onduidelijk.
Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
@Rene2015

Toon kan verbinding maken met een 2.4 GHZ verbinding. Op dit moment is een andere WiFi verbinding niet mogelijk.

Kan je aangeven wat je bedoeld met : het wachtwoord is te lang ?

Groeten Chantal
Badge +1
@Rene2015

Toon kan verbinding maken met een 2.4 GHZ verbinding. Op dit moment is een andere WiFi verbinding niet mogelijk.

Groeten Chantal

Dat zei ik ook niet . ik zei hij staat netjes op 2.4GHZ .ik heb geen andere frequentie genoemd .
Reputatie 7
Badge +2
@Rene2015

Oke dat is helder.

Wat kan ik voor je betekenen ?

Groeten Chantal
Reputatie 6
Badge +3

Ja bekende euvel. Bij invoeren lijkt het niet te werken. Uit en aan en dan werkt ie gewoon wel.
Wat precies de oorzaak is waarbij in sommige gevallen dit nodig is is onduidelijk.
Badge +1
@Rene2015

Oke dat is helder.

Wat kan ik voor je betekenen ?

Groeten Chantal

Hoi @ChantalS ik begrijp het niet . ik heb het bericht direct aangepast dat het is opgelost . Dus eigenlijk verwacht ik dan geen reactie meer . alleen bijvoorbeeld het bericht van @ThehogNL .dat begrijp ik of nog een tip .
Reputatie 7
Badge +2
Goedemorgen @Rene2015

Fijn om te lezen dat het probleem de wereld uit is 🎉. Ik zie inderdaad dat je je openingsbericht hebt aangepast, al valt de wijziging niet zo goed op.
Tip: Als je in het vervolg "Edit:" plaatst voor de wijziging dan hebben we dat meteen door.
Voor nu wens ik je weer veel plezier met Toon en een mooi weekend!

Groet. Urgel

Reageer