WiFI wachtwoord incorrect | Eneco Community
beantwoord

WiFI wachtwoord incorrect

  • 12 december 2018
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

Na de laatste update (vandaag gedaan) van Toon, krijg ik geen verbinding meer met Wifi. Ziet wel de verschillende netwerken, echter geeft aan dat wachtwoord niet correct is.
Heb Modem/router gereset, Stroomkabel van CV module 2x 30-60 seconden uit stopcontact gehaald, alles meerdere keren, echter blijft zelfde melding geven, wachtwoord niet correct (en dat is het zeker wel, want andere wifi apparaten werken wel gewoon).
icon

Beste antwoord door Folkert 12 december 2018, 15:52

@Mattyma1

Bedankt voor je bericht en welkom op het forum! Ik zie dat je Toon nu verbinding heeft met het servicecenter. Klopt het dat het probleem is opgelost? Ik verneem het graag van je.

Groet,

Folkert
Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@Mattyma1

Bedankt voor je bericht en welkom op het forum! Ik zie dat je Toon nu verbinding heeft met het servicecenter. Klopt het dat het probleem is opgelost? Ik verneem het graag van je.

Groet,

Folkert
Klopt helemaal. Ging na dit bericht even weer kijken en bleek aangemeld te zijn. Helemaal goed dus weer.
Hartelojk dank

Reageer