Weergave Toon-gegevens via iPad-app problematisch. | Eneco Community
vraag

Weergave Toon-gegevens via iPad-app problematisch.

  • 20 november 2017
  • 4 reacties
  • 109 Bekeken

  • Doet lekker mee (level 6)
  • 5 reacties
Bij mij lijkt de android-app op de telefoon nu goed te werken. Op Ipad lukt het niet. Toon- op -iPad werkt al enige tijd niet. De andere Toon app blijft hangen en slaagt er niet in (na de eerste keer direct na installatie) nieuwe gegevens op te halen.
Ik heb externe toegang aangezet. Graag herstelactie.

4 Reacties

Bij mij geheel idem dito
Bij mij lijkt de android-app op de telefoon nu goed te werken. Op Ipad lukt het niet. Toon- op -iPad werkt al enige tijd niet. De andere Toon app blijft hangen en slaagt er niet in (na de eerste keer direct na installatie) nieuwe gegevens op te halen.
Ik heb externe toegang aangezet. Graag herstelactie.


Hoi Dirk,

Heb je dit topic van 2 uur geleden gelezen:
Welke topic bedoel je?
Welke topic bedoel je?

Helaas is m'n link weggevallen:

https://forum.toon.nl/storingen-problemen-25/storing-app-ipad-955/index1.html#post13146

Lees ook het hele topic even door; Folkert heeft net extra info geplaatst.

Reageer