Weergave el verbruik op Toon. | Eneco Community
vraag

Weergave el verbruik op Toon.

• 9 januari 2018
  • 3 reacties
  • 139 Bekeken

Vanaf begin december 2017 was er regelmatig geen verbruiksweergave zichtbaar op Toon.
Daarop heb ik contact opgenomen met de Toon service, hen een nieuw kabeltje toegezonden gekregen.
Ook met dat vervangen kabeltje bleek er (on)regelmatig geen stroomverbruik weergaven te zijn.
Na de laatste melding op 2 1 2018 wederom contact opgenomen, toen bleek dat er een storing was waaraan werd gewerkt, tevens dat de weerkaart alleen maar de Nederland weergeeft maar geen weeroverzicht meer. (was door Eneco uitgeschakeld.)
Deze dagen heb ik bijgehouden wat de vooruitgang van de oplossing van de problemen is.
Ik merk dat er nog aan wordt gewerkt......

Toch vind ik het vreemd dat alle stroommetingen die worden weergegeven door TOON beginnen
om 7 uur. tot niet verder dan 21 uur. Na 21 uur gebruiken we nog wel stroom, is dit gratis of klopt het niet. Gaarne uitleg hierover .....

3 Reacties

Ik denk dat je slimme stroommeter nog niet geactiveerd is voor dal/nacht tarief.
Dan zou je contact op moeten nemen met je Netbeheerder.
Reputatie 7
Badge +6
Bete B. Voorbraak,

Welkom op het forum! Ik zie dat we op afstand wel beide tarieven uit kunnen lezen. Ik denk dat er iets mis is met je meteradapter. Ik heb een nieuwe besteld voor je deze ontvang je doorgaans binnen enkele dagen en uiterlijk binnen twee weken.

Groet,

Folkert
Goed nieuws, mijn complimenten voor de oplettendheid bij de forumberichten.

Ik wacht de meteradapter af.

Groeten,
B.Voorbraak

Reageer