Weergave display slimme electrameter | Eneco Community

Weergave display slimme electrameter

• 25 oktober 2013
  • 34 reacties
  • 6689 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

34 Reacties

Badge
Nee, bij mij brand hij nog vrolijk rood.
Misschien kunnen ze niet allemaal tegelijk geupload worden met nieuwe software.
Sinds vanmorgen 08.00 precies is hij het gaan doen. 

Dus wie weet vannacht.....
Heb gisteren weer nieuwe electra en gasmeter gehad.Geen rood lampje meer. Maar nog geen gasverbruik. Zal wel weer paar weken gaan duren. En anders maar weer bellen. (4de nieuwe gasmeter in 2 maanden)
Jaaaaa hij doet weer rode lampje is uit en dat op de zondag. We hebben weer gas verbruik op de Toon.
Badge
Verrek, de mijne doet het ook al sinds 8 uur vanmorgen,. geeneens in de gaten gehad 🙂
Zo zie je maar weer; bij de ene moest de meter vervangen worden en bij de andere via een update van de software.
Gelukkig dat alles nu in orde is!
Reputatie 6
Badge +1
Fijn @nukkie en @eduardNL dat de meter nu wel goed met de gasmeter communiseerd en de waardes nu wel naar toon worden doorgegeven. En he ziet dat het geen weken heeft geduurt. Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen 🙂
Tja deze storing bij de netbeheerder heeft ze ongetwijfeld enorm veel kopzorgen bezorgd en niet in de minste plaats de vele Toon gebruikers hier op het forum!
Eigenlijk lees ik maar (te)weinig terugkoppelingen.
Er is (terecht) wat afgemopperd hier daarover!!
Badge
Had alleen van het weekend dat me stroom constant op 2340 watt stond , bleek dat er geen communicatie met de meteradapter was ( die zit net aan de andere zijde van de gipskartonnen muur ) even eruit gehaald en erweer in en hij werkte weer.