Dit is nu al veschillende keren gebeurd, de laatste keer toen ik op vakantie was, een hele week niets. Toevallig dat ik vanmorgen kijk en weer niets.
Het is toch niet normaal dat je om de haverklap de zaak moet resetten.
Uiteindellijk heeft me dit ongveer 165 euro gekost voor de zonnepanelen, en het werkt niet hoe het moet!!
Alle mooie praatjes ten spijt, "TOON" is een apparaat met heel veel nukken en makken.
Het is gewoon jammer als je zoiets hebt en extra voor betaald wil je toch dat het correct werkt, en als de registratie niet juist is, is het weg gegooid geld.
Sorry hier ben ik helemaal niet tevreden mee.
Beste antwoord door Glenn
Dank je voor de toevoeging van de foto's. Naar aanleiding van het antwoord van onze softwareontwikkelaars wil ik voorstellen een monteur langs te sturen die gaat kijken naar de situatie om te zorgen voor een oplossing.
Het installatiebedrijf zal contact met je opnemen om een afspraak hiervoor in te plannen.
Hopelijk wordt het daarmee opgelost. Wil je ons laten wanneer de monteur langs is geweest en of we nog wat voor je kunnen betekenen?
Groet,
Glenn