Weekweergave mist een dag | Eneco Community
vraag

Weekweergave mist een dag

Op maandag heb ik de update gedaan van versie 2.2.24 naar 2.3.17. Nu valt mij op dat bij mij de verbruiksdata van die dag verdwenen is uit het overzicht (gasverbruik). In de dagweergave zie ik wel dat er gas verbruikt is.

Hoe kan dat en hebben mee mensen die de update gedaan hebben hier last van?

http://www.hupkato.nl/temp/ma110313.jpg
Dagweergave gasverbruik maandag 11 maart 2013

http://www.hupkato.nl/temp/week.jpg
Weekweergave zonder data van gas op maandag 11 maart 2013

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

8 Reacties

Hoi Rob,

Ik heb even gekeken voor je.
Maandag avond om 22:20 ongeveer heb ik ook de update gedaan.
Vlak daarna ging het programma op Slapen en bleef bij mij de balk (Gas) leeg.
Ik dacht toen ook; o jee dat gaat niet goed. Toch werd de volgende dag de balk keurig gevuld. Dus zover gaat alles goed.

Het gasverbruik staat bij mij op de maandag (in de weekweergave) gewoon vermeld. ook uiteraard in de dagweergave.
Vreemd dat het bij jou is weggevallen............

Ook dat zou ik toch maar even voorleggen aan Eneco.
@Moderators, graag oppakken.
Reputatie 3
Badge
Na elke reset of stroomonderbrekening doet mijn toon moeilijk met de dagweergave in euros. dit verhaal klinkt me niet zo heel vreemd in de oren. maar ik moet eerlijk zijn en zeggen dat ik puur naar de huisjes met euro's keek en niet naar de grafiek.
Reputatie 7
Badge +6
@ Aaipad,

Het wordt onderzocht, je hoort ervan.
Reputatie 7
Badge +6
@ Aaipad,

We hebben er geen verklaring voor dat de maandag ontbreekt in de grafiek van het gasverbruik. We hebben dit opgenomen als bug.

@ Aaipad,

We hebben er geen verklaring voor dat de maandag ontbreekt in de grafiek van het gasverbruik. We hebben dit opgenomen als bug.

Danielle, klantenservice staat nog aan ivm een ander issue. Hebben jullie daar nog gebruik van gemaakt?
Reputatie 7
Badge +6
Hey Rob,

We zijn daar nog mee bezig, daar komen we nog op terug!
Reputatie 7
Badge +6
@Aaipad,

Ook zoals in het PB beschreven is dit issue opgelost met de nieuwe softwareversie 2.4 die er bijna aankomt.
De externe toegang kan je uitschakelen.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen