Weekprogramma is plotseling gewist en niet meer in te stellen | Eneco Community
vraag

Weekprogramma is plotseling gewist en niet meer in te stellen

• 10 december 2017
  • 4 reacties
  • 149 Bekeken

Badge
Sinds gisteren avond is mijn weekprogramma gewist door TOON. Als ik het programma opnieuw probeert in te stellen dan lukt dat voor 1 dag. Als ik vervolgens de volgende dag wil programmeren dan wordt alles weer gewist. TOON al gereset maar werkt nog niet. Zijn er meerdere met dit probleem?

4 Reacties

Ik had zaterdagavond een soort gelijkend probleem. Alleen ik kon helemaal geen programma meer maken. Na 1 uur was mijn programma ineens weer terug. Die app is echt waardeloos!
Reputatie 5
Badge +3
Sinds gisteren avond is mijn weekprogramma gewist door TOON. Als ik het programma opnieuw probeert in te stellen dan lukt dat voor 1 dag. Als ik vervolgens de volgende dag wil programmeren dan wordt alles weer gewist. TOON al gereset maar werkt nog niet. Zijn er meerdere met dit probleem?

Hoi Theo,

Dat is erg vreemd, op welke wijze heb je Toon gerest?

Groet, Audrey
Badge
@audrey
De reset heb ik uitgevoerd door toon te herstarten.
Reputatie 7
Badge +6
@Theo,

Dank voor je toelichting. Kun je voor de zekerheid Toon nog een harde reset geven door de ketelmodule 30 seconden stroomloos te maken?
Graag kijken we mee achter de schermen want dit hoort de bedoeling niet te zijn natuurlijk. Kun je via Menu > Toonsupport de externe toegang aanzetten?

Reageer