Week programma valt uit onregelmatig | Eneco Community
vraag

Week programma valt uit onregelmatig

• 27 maart 2018
  • 7 reacties
  • 116 Bekeken

Allereerst wil ik aangeven dat ik heel tevreden ben over Toon. Ik kan veel efficiënt met energie omgaan en volgens Toon heb ik in de afgelopen zes maanden gemiddeld €50 per maand bespaard!

Ik maak gebruik van week programma en het werk erg goed maar af en toe en vooral 's nacht valt week programma uit en ik word wakker van de kou en zie binnentemperatuur 15 graden geworden terwijl toon s'nacht op 18 graden ingesteld is. Dit gebuurt heel onregelmatig, 4 a 5 keer in de afgelopen ze maanden. Wie herkent dit?

7 Reacties

Nog nooit meegemaakt dat het programma spontaan uit valt.

Heb je op zo’n de schakelaar van het werkprogramma Uit staan?
En welk programma is dan actief met welke gekozen temperatuur?
Welke sw versie draait nu op je Toon®️?

Je kan op afstand ook even in je Toon®️ laten kijken wat er in zo’n nacht gebeurt.
Noem dan wel een datum waarbij dat speelt. Makkelijker zoeken voor Eneco.
Beste Brandje,
Bedankt voor de snelle reactie.
De schakelaar van het weekprogramma staat altijd aan volgens mij.
Ik gebruik standaard weekprogramma Slapen-Weg-Thuis-Comfort 18-12-19-20
Softwareversie is nu 4.13.7 geworden, ik heb laatste update geïnstalleerd.

Ik weet niet meer op welke datum gebuurt het maar ik ga volgende keer direct hier melden.
Ik vermoed zelf dat gebuurt als ik vakantie programma gaan instellen en vervolgens als ik terug kom blijft programma uit, ik weet niet zeker maar dit ga ik even testen.
Ik kom hier later op terug.
Groeten,
Shahram
Graag gedaan!

In ieder geval slim dat je nu laatste sw versie hebt.
Als je niet echt op vakantie gaat, is mijn advies:

gebruik de programma schakelaar dan blijft de laatst gekozen keuze actief tot jij het weer aanpast op Toon®️ of op afstand met je App.

Doet het zich weer voor, zet via menu/support je externe klanten toegang op Aan, dan kan een moderator op afstand in je Toon®️ kijken wat er aan de hand is.
Ik heb de support toegang aangezet.
Vakantie ingesteld tot 19.00 uur vanavond 😋
Ik wil kijken of na 19.00 uur week programma automatisch aan blijft.
Als je het zo stelt, blijft je weekprogramma uiteraard onaangetast en stelt Toon®️ zich in op de door jou gekozen temperatuur in het vakantie instelling.

Afwachten maar.
Als je het zo stelt, blijft je weekprogramma uiteraard onaangetast en stelt Toon®️ zich in op de door jou gekozen temperatuur in het vakantie instelling.

Afwachten maar.

Dat klopt allemaal, na 19.00 uur de weekprogramma automatisch ingeschakeld en werkt naar behoren. Ik kan dus deze storing niet reproduceren en moet gewoon afwachten tot het moment dat programma uitgeschakeld is.

Mag de support toegang aan blijven voor een langere termijn of moet ik die nu uitzetten?
Nee dat heeft geen zin, want dan gaat na enkele dagen de externe toegang automatisch uit ivm de veiligheid, terwijl het op je Toon®️ nog steeds op Aan staat.
Wacht gewoon op een volgend keer; niet tussen door je Toon®️ een harde reset geven, want dan ben je je opgebouwde data kwijt waar een moderator graag dan naar zou willen kijken.

Maar laten we hopen dat nu alles wel goed gaat.

Fijne avond.

Reageer