Water uit de cv heeft gelekt in de keteladapter | Eneco Community
beantwoord

Water uit de cv heeft gelekt in de keteladapter


Mijn keteladapter hangt onder de cv. Nu heeft het gelekt in de keteladapter en doet nu dus niks meer. Zit nu dus zonder verwarming. Ik heb alleen geen contract bij eneco of toon. Hoe kan ik een vervangende keteladapter krijgen.
icon

Beste antwoord door TinaC 12 maart 2019, 10:05

@Dijkstra

Bedankt voor je bericht. De ketelmodule is naar je onderweg. Mocht je vragen hebben na ontvangst van de ketelmodule, kan je ons altijd via deze weg benaderen.

Groeten,
Tina

Bekijk origineel

4 Reacties

Omdat je Toon waarschijnlijk door een Eneco monteur is geplaatst en naar nu blijkt niet op een handige positie, want de monteurs moeten deze meetmodule nu altijd links of rechts van je CV plaatsen.
In eerdere situaties werd er door Eneco dan toch een nieuwe meetmodule verstrekt, zeker als je een abo krijg je die altijd gratis.
Heb je geen abo dan denk ik dat Eneco, ivm vorige reden, een uitzondering maakt.......☺

Dus even afwachten morgen op een reactie van een moderator.
Reputatie 5
Badge +1
Goedemorgen @Dijkstra

Welkom op de community. Helaas niet met goed nieuws. Geen pretje om in deze periode zonder verwarming te zitten. Wat @Brandje aangeeft klopt en is de ketelmodule niet goed geplaatst. Hier moeten we coulant mee omgaan. Ik stuur je een privébericht met de vraag mij de contactgegevens terug te sturen.

Groeten,
Tina
Wat fijn dat het zo goed en snel wordt opgelost! Bedankt.
Reputatie 5
Badge +1
@Dijkstra

Bedankt voor je bericht. De ketelmodule is naar je onderweg. Mocht je vragen hebben na ontvangst van de ketelmodule, kan je ons altijd via deze weg benaderen.

Groeten,
Tina

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen