Wat is de maximale lengte van het snoer tussen P1 poort en meteradaptor | Eneco Community
beantwoord

Wat is de maximale lengte van het snoer tussen P1 poort en meteradaptor

• 10 augustus 2015
  • 1 reactie
  • 383 Bekeken

• Komt hier vaker (level 8)
  • 14 reacties
Goedenavond allemaal,

Weet iemand wat de maximale lengte mag zijn tussen de P1 poort van de slimme meter en de meteradaptor. Ondanks E-keurmerk van een gecertificeerd alarmsysteem, heb ik last van interferentie van de meteradaptor. Ik zou deze graag verder richting Toon willen plaatsen, maar daarvoor wel een langer snoer nodig. Alvast hartelijk dank voor het meedenken!
icon

Beste antwoord door ppj 10 augustus 2015, 22:11

@ Dento,

Ik heb een "verlengsnoer" van 20 meter tussen P1 en meteradapter en het werk prima!

Wel een tip: probeer het eerst uit, voordat je het snoer eventueel gaat wegwerken en zorg ervoor dat je 4-aderig snoer gebruikt dat niet gekruist is. Dat is te zien aan de kleuren van de aders bij de RJ-stekker: de volgorde van links naar rechts moet bij beide stekkers gelijk zijn!

Succes.

ppj
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

1 Reactie

Reputatie 4
Badge +4
@ Dento,

Ik heb een "verlengsnoer" van 20 meter tussen P1 en meteradapter en het werk prima!

Wel een tip: probeer het eerst uit, voordat je het snoer eventueel gaat wegwerken en zorg ervoor dat je 4-aderig snoer gebruikt dat niet gekruist is. Dat is te zien aan de kleuren van de aders bij de RJ-stekker: de volgorde van links naar rechts moet bij beide stekkers gelijk zijn!

Succes.

ppj