Wachtwoord wifi onbekend | Eneco Community
beantwoord

Wachtwoord wifi onbekend

  • 26 september 2017
  • 69 reacties
  • 1728 Bekeken


Toon eerste bericht

69 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Ik heb helemaal nog niet eerder een hotspot aangemaakt hoor!!!
Wat heeft een extra routertje voor zin als er op een hotspot ook geen verbinding te maken is?

Dit snapt toch iedereen wel, jullie hebben me gezegd maak een hotspot om uit te sluiten dat het aan Toon ligt, dit heb ik nu gedaan resultaat toon maakt geen verbinding, en nu weer wijzen op de V10 modem, die nu toch echt buitenspel staat.

We schieten zeker niets op.
Ik heb helemaal nog niet eerder een hotspot aangemaakt hoor!!!
Wat heeft een extra routertje voor zin als er op een hotspot ook geen verbinding te maken is?

Dit snapt toch iedereen wel, jullie hebben me gezegd maak een hotspot om uit te sluiten dat het aan Toon ligt, dit heb ik nu gedaan resultaat toon maakt geen verbinding, en nu weer wijzen op de V10 modem, die nu toch echt buitenspel staat.

We schieten zeker niets op.


Sorry, je hebt helemaal gelijk lees ik nu net even terug.
De hotspot werkwijze had je inderdaad nog niet geprobeerd.

Dat geef nu dus duidelijkheid, want als dat niet lukt en de lan-kabel wel, dan kan er wel degelijk een probleem zitten in de WiFi-module van Toon.

Dan zal je even moeten afwachten op reactie van een moderator.
En zal er een monteur bij je langs gestuurd moeten worden.
Reputatie 4
Badge +1
Hopelijk word het opgelost.
Badge +5
Hopelijk word het opgelost.
Mijn reactie nog gelezen?
Reputatie 4
Badge +1
Sorry , dat ik niet heb gereageerd, nee dat is bij niet het geval.
Maar dank je voor het meedenken.
Reputatie 4
Badge +1
Ik heb helemaal nog niet eerder een hotspot aangemaakt hoor!!!
Wat heeft een extra routertje voor zin als er op een hotspot ook geen verbinding te maken is?

Dit snapt toch iedereen wel, jullie hebben me gezegd maak een hotspot om uit te sluiten dat het aan Toon ligt, dit heb ik nu gedaan resultaat toon maakt geen verbinding, en nu weer wijzen op de V10 modem, die nu toch echt buitenspel staat.

We schieten zeker niets op.


Sorry, je hebt helemaal gelijk lees ik nu net even terug.
De hotspot werkwijze had je inderdaad nog niet geprobeerd.

Dat geef nu dus duidelijkheid, want als dat niet lukt en de lan-kabel wel, dan kan er wel degelijk een probleem zitten in de WiFi-module van Toon.

Dan zal je even moeten afwachten op reactie van een moderator.
En zal er een monteur bij je langs gestuurd moeten worden.
Reputatie 4
Badge +1
Maar hoor helaas nog steeds niets.
Maar hoor helaas nog steeds niets.

Inderdaad dat is jammer.
Je kan ook bellen 088 8895 59 59
Of via WhatsApp een reminder sturen.
Reputatie 4
Badge +1
Welk nummer is WhatsApp?
Welk nummer is WhatsApp?

+31 6 13 22 06 00
Reputatie 4
Badge +1
dank je
Reputatie 4
Badge +1
Krijg natuurlijk niemand te pakken. Heb een formulier ingevuld na de klantenservice.
Krijg natuurlijk niemand te pakken. Heb een formulier ingevuld na de klantenservice.

Geen reactie op een WhatApp?
Nog nooit mee gemaakt; misschien even rustig op wachten?
Reputatie 5
Badge +3
@Sniekmaas, ik denk dat je ons probeerde te bellen via het Whatsapp telefoonnummer, maar we zijn daar alleen via Whatsapp op te bereiken.
Ik heb net op een ander reply van jou gereageerd dat we een monteur gaan sturen! Excuus dat we te laat zijn ingehaakt!
Reputatie 4
Badge +1
Beste Kelly,

Ben blij dat jullie toch proberen het in orde te maken hoor.

Nogmaals hartelijk dank.

Reageer