Wachtwoord niet herkend | Eneco Community
vraag

Wachtwoord niet herkend

• 14 februari 2019
  • 5 reacties
  • 71 Bekeken

Mijn toon werkt niet meer, geeft aan dat er geen verbinding is met internet, wachtwoord onjuist diverse keren het wachtwoord ingevoerd maar geen verandering, storingen al zo lang ik hem heb en nu dit met het wachtwoord, waardeloos apparaat, tijd om hem van de muur te halen.

Groet John.

5 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
@jblom48

Bedankt voor het uitvoeren. Wat ook helpt is Toon en de modem tegelijkertijd stroomloos maken. Sluit dan eerst de modem aan en daarna de Toon display. Koppel daarna de display weer aan de WiFi. Kan je het klantnummer aanvullen aan je profiel? Ik kijk dan of er misschien een andere oorzaak is voor dit probleem.

Groet,
Tina
Nou geprobeerd wat jij hebt voor gesteld, resultaat nul, wederom opnieuw mijn wachtwoord geprobeert maar geen resultaat
Badge +2
Ik zal het even doen
Reputatie 6
Badge +1
@jblom48

Welkom op de community. Ik kan me heel goed voorstellen dat een niet werkende Toon dit gevoel bij je oproept. Ik zie dat je al heel wat handelingen diverse keren hebt uitgevoerd. Heb je al geprobeerd Toon 5 minuten van het stroom af te halen? Hiermee wordt de cache in Toon geleegd. De stroomtoevoer zit bij de cv-ketel. Haal de stekker van de ketelmodule uit het stopcontact.

@Fia het is op de diverse kanalen erg druk, zo ook bij messenger. Excuses hiervoor. Zou jij bovenstaande handeling ook kunnen uitproberen?

Hou ons op de hoogte via dit topic. Voor de volledigheid adviseer ik jullie het klantnummer aan te vullen in het profiel.

Alvast bedankt.

Tina
Badge +2
Ik heb het zelfde probleem, en ik heb het via messenger gevraagd, maar daar reageren ze ook niet meer schijnbaar

Reageer