Waarom besloot Toon te gaan stoken gisteravond | Eneco Community
beantwoord

Waarom besloot Toon te gaan stoken gisteravond

Reputatie 3
Badge +2
  • Kind aan huis (level 12)
  • 587 reacties
Dit is een vraag om te beantwoorden door 1 van de Moderators. Kunnen jullie zien waarom rond ongeveer 21:00u de Toon besloot mijn verwarming op te stoken./ De temperatuur in de kamer was 21 graden en de thermostaat stond op 15 graden. WIllen jullie dit eens in de logging bekijken ? ik zet klant toegang aan.
icon

Beste antwoord door Folkert 25 juni 2015, 11:13

@bernard

Ik zie dat de brander van je ketel gisteren omstreeks 21.00 is aangesprongen om het warme water te verwarmen. De temperatuur is volgens mijn gegevens ook niet gestegen in je woning, deze bleef rond de 21 graden hangen.

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@bernard

Ik zie dat de brander van je ketel gisteren omstreeks 21.00 is aangesprongen om het warme water te verwarmen. De temperatuur is volgens mijn gegevens ook niet gestegen in je woning, deze bleef rond de 21 graden hangen.
Reputatie 3
Badge +2
Dit resulteerde wel in een verwarming die even heet is geworden (ik merkte het aan de radiator in de douche). De verwarming is afgeslagen voor dat de warmte op de begane grond kon komen
Hoi bernard,

Dan zou ik toch maar even de werking van je drie-weg-klep laten controleren.
Misschien dat ie nog wel werkt maar dat er toch warmte richting radiatoren weg lekt tijdens het verwarmen van tapwater!
Reputatie 3
Badge +2
Ha Ton, Het is een nieuwe CV 🙂 dit heeft ie nog nooit gedaan
Reputatie 3
Badge +2
Ik laat um wel even nakijken.
Hoi Bernard,

Oké, bij een nieuwe CV lijkt dat onwaarschijnlijk inderdaad, maar het onderzoek van Folkert is duidelijk en dan kan je eigenlijk geen andere conclusie trekken.
Goed dat je er in ieder geval naar laat kijken.
Reputatie 3
Badge +2
@folkert, dank voor het nakijken. Ik heb inmiddels al contact met het bedrijf die de CV heeft geplaatst.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen