Waar is Toon op tablet? | Eneco Community
vraag

Waar is Toon op tablet?

Reputatie 1
  • Reageert regelmatig (level 9)
  • 4 reacties
Beste lezers,

Na de storing van gister heb ik begrepen dat Toon op tablet niet meer werkt, hiervoor in de plaats moet ik een iPhone app op the iPad installeren. Kort geleden ging de maand prijs omhoog omdat er nieuwe functies aan zaten te komen, noemt Eneco dit een nieuwe functie, een uitgeklede versie van de Toon app? Waarom is er niet gecommuniceerd dat de Toon op tablet kwam te vervallen? Zoals ik het hier lees zijn er meer mensen die dit weer een waardeloze actie van Eneco vinden en de vraag wordt nu nog dringender, waarom is die maand prijs omhoog gegaan, wat krijgen de gebruikers hier voor terug aan extra functionaliteit? Mijn abbo is in middels opgezegd en mijn Toon is geroot, prachtig al die extra functies. Het wordt tijd voor Eneco om hier eens naar te kijken en vooral van leren.

5 Reacties

Reputatie 4
Badge +2
Ja en de overgebleven App is amper mee in te loggen dan wel dan niet.
En het heeft allemaal te maken met een certificaat voor de app Toon op tablet en als de app niet meer geschikt is waaro staat hij dan nog in de app store.
Het draait eneco allemaal om het geld, zeker nu heel veel gemeenten hun aandelen van de hand willen doen.
De geloofwaardigheid van deze club word al kleiner zo.
Reputatie 7
Badge +4
Dag @Gielie,

De reden dat Toon op Tablet app momenteel niet werkt, heeft met een certificaat fout te maken. Dit staat dus los van de algemene Toon-app storing die momenteel gaande is. Momenteel wordt ook hiervoor aan een oplossing gewerkt, maar kunnen wij helaas geen indicatie geven voor wanneer dit opgelost is. Sorry voor het ongemak.

Groet, Denise
Reputatie 4
Badge +2
Oke, bedankt voor de info.
Reputatie 5
Badge +1
Toon op tablet was wat mij betreft een heel mooie app. Jammer dat ie verdwijnt en dat we er voorlopig een erg basic versie voor terug hebben gekregen.
Ik hoop dat de vervanging dezelfde features krijgt als de uitgefaseerde app.

Het zou m.i. overigens meer voor de hand hebben gelegen de oude pas weg te gooien als je een minstens gelijkwaardige vervanger hebt. Ieder kent vast dat spreekwoord over het weggooien van oude schoenen. 😑
.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen