Waar blijft de toelichting van Eneco over de recente storing? | Eneco Community

Waar blijft de toelichting van Eneco over de recente storing?

• 10 november 2016
  • 3 reacties
  • 446 Bekeken

Reputatie 3
Badge
Waarom hult Eneco zich in stilzwijgen over de recente storing waardoor gebruikers van de Toon app geen verbinding met het Service Center konden maken en als gevolg daarvan op afstand hun apparatuur niet konden bedienen? Hoevelen zijn er wel niet die vergeefs hun apps hebben verwijderd, hun router hebben gereset en hun ketelmodule stroomloos hebben gemaakt.
Het wordt tijd dat Eneco hun klanten eens wat meer serieus neemt en beter communiceert waarom er zoveel problemen zijn.
Als er begrip van de klanten wordt gevraagd dan zijn goede communicatie en voorlichting absolute voorwaarden en daaraan schort het enorm.
Op zijn minst verwacht ik excuses van Eneco/Quby en een verklaring van de directie van Eneco wat er wordt gedaan om dit soort storingen in de toekomst te voorkomen. Bij veel gebruikers is het vertrouwen in Toon al tot een dieptepunt gezakt.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

3 Reacties

Reputatie 3
Badge
Hear, hear.
Badge +2
Toon net herstart en nu klopt alles weer Maar als ik met vakantie of niet thuis ben kan ik hem niet herstarten Dus kan ik niks zien ja de oude standen zie je . Hoger of lager zetten werkt dan niet meer tot ik Toon herstart als ik weer thuis ben en daar betaal je dan € 3,50 per maand voor.

Graag een afdoende oplossing Eneco of de makers van Toon.:@
Reputatie 4
Badge
Communicatie is inderdaad erg slecht. Meldingen van moderators over storingen raken verwaterd in andere topics.

Een forum is ook niet de eerste plek om een storing te melden. Dit hoort prominent op de website van Eneco te staan.

En denk aan het spreekwoord: vertrouwen komt te voet, maar gaat te paard.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen